• Ik hoorde -viavia weliswaar- dat er nog geen enkel concert van de nieuwe Tokio Hotel tour is uitverkocht, best wel lullig eigenlijk. In Ahoy gister waren er van de 10.000 tickets er maar 4.500 verkocht. Wat een verschil met 14 juni :$


    We can only learn to love by loving.

    Eywa schreef:
    Hmhm.
    Ten eerste zijn die concerten op een schooldag. Ik heb geluk dat mijn pa het de moeite vind om naar een conzi te gaan en de volgende dag te slapen op de schoolbanken, want anders had ik niet gemogen.
    Verder zijn de tickets ook duur.

    en ja, alle fake fans zijn ook weg. Dat geeft veel. ^^

    Ps. Ik kwam om 7 uur aan gisteren en ik heb op de trap moeten zitten, omdat er geen zitplaats was. >.<

    Ja, ik heb ook geluk da ik op een schooldag mocht Ö
    En geen zitplaatse meer? Der waren precies nog kei veel lege stoelen over...Ma het kan ook gwn zo geleken hebben...Wij kwamen pas aan om kwart na 8 Ö! We ware zo net op tijd^^ Ma wij hadde wel staanplaatse x'D
    && Volgens mijn pa hebben de tickets van ToHo toch een doorsnee prijs voor zo'n concert...En die heeft al wel ervaring met concerten "nzo x'D


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Twee zijn uitverkocht. :')

    In Vorst Nationaal zijn er toch wel 6000 van de 8-9000 verkocht. :')

    Gabbana schreef:
    Twee zijn uitverkocht. :')

    In Vorst Nationaal zijn er toch wel 6000 van de 8-9000 verkocht. :')

    Welke twee?


    Tanya is de beste.

    Gabbana schreef:
    Twee zijn uitverkocht. :')

    In Vorst Nationaal zijn er toch wel 6000 van de 8-9000 verkocht. :')


    er kunnen maar 7000 mensen in, heb gekeken op de website van vorst


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    NYC schreef: Als de kaartjes goedkoper waren geweest was ik wel gegaan xd


    zo duur zijn de kaartjes niet eens als je dat vergelijkt met concerten van andere artiesten:P

    NYC schreef:
    (...)
    Ik mocht denk ik ook niet maar als de kaartjes goedkoper waren geweest was ik gewoon gegaan hoor. Het was leuk geweest om iedereen te meeten en me oude idolen nog eens te zien. 14 Juni was goedkoper en voor zover ik heb gehoord beter.


    was 14 juni goedkoper? ik heb voor alle concerten waar ik ben geweest (08-10-07/04-03-08/14-06-08 en 23-02-10) ongeveer hetzelfde betaald...


    It's not what you say, it's about the way you say it.