• Ik hoorde -viavia weliswaar- dat er nog geen enkel concert van de nieuwe Tokio Hotel tour is uitverkocht, best wel lullig eigenlijk. In Ahoy gister waren er van de 10.000 tickets er maar 4.500 verkocht. Wat een verschil met 14 juni :$


    We can only learn to love by loving.

    Oberhausen is als het goed is uitverkocht. n_n


    blame the bully.

    Willom schreef:
    Oberhausen is als het goed is uitverkocht. n_n


    Nouu D:
    Ik wil naar Oberhausen.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Oberhausen is denk ik wel uitverkocht.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Oberhausen is idd uitverkocht.
    Hamburg ook.
    Oslo ook.
    Helsinki ook.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Suffer schreef:
    (...)

    Nouu D:
    Ik wil naar Oberhausen.

    Ja inderdaad. Ookal kan ik niet. >.<


    blame the bully.

    best lullig ;p
    mijn moeder heeft me ziekgemeld op school xd
    en ik vond het concert trouwens echt vet :]
    ik stond steeds 3/4 meter van Tom vandaan en ik dacht dat ik mijn knuffel naast het podium had gegooid maar gister zag ik in een filmpje dat mijn knuffel op dat catwalk dingetje lag xd


    T O K I O H O T E L < 3

    Oberhausen was eerst wel uitverkocht, toch?


    Save me with your love tonight.

    Oberhausen is idd uitverkocht, maar Ahoy vond ik best wel leeg. Maar daar zag je gelukkig niks meer van toen de lichten uitgingen. ^^ Het was alsnog een super sfeer. ^^


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik vind de liedjes van vóór Humanoid er wel mee doorgaan, en ik zou eigelijk meegaan voor mijn beste vriendin, maar toen Humanoid uitkwam was ik meteen zo van: NEE, ik ga niet.


    Alis volat propriis.

    Ze zijn nu niet meer zo bekend en je hoort niet zo veel meer van ze, daarom was Ahoy waarschijnlijk ook niet helemaal volledig uitverkocht.

    En op de mensen die zeggen 'Ja, nu zie je wel weer wie de echte fans zijn en wie niet' vind ik écht onzin.
    I mean, het is midden in een schoolweek (voor de zuidenmensjes xd), veel mensen kunnen/mogen niet. En je hoeft niet eens fan te zijn, wil je naar iemand concert gaan. Dus het ligt echt niet aan iemands 'fan' zijn hoor.


    your eyes are like stars in the night.

    Fiction schreef:
    Het ligt ook een beetje aan het feit dat de meeste concerten midden in de week zijn en het is ook nog eens school.

    Twinkle schreef:
    Als het niet op een schooldag viel, waren er waarschijnlijk meer fans gegaan (:

    Inderdaad! In België is het concert juist de week NA de vakantie. Ik zou ook naar het concert zijn gegaan als het niet in een schoolweek zou zijn ):

    Swallow schreef:
    (...)
    Inderdaad! In België is het concert juist de week NA de vakantie. Ik zou ook naar het concert zijn gegaan als het niet in een schoolweek zou zijn ):

    Voor mij (en de andere mensjes in het zuiden van Nederland *Zeeland, Brabant & Limburg,*) was het concert ook ná de week vakantie.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Best wel erg voor ze, maar ja valt niks aan te doen. In België was het toch redelijk druk, je vond niet direct nog zitplaatsen dus ik vond dat het toch goed vol zat ook al was het niet helemaal uitverkocht. Maar ja, dat heeft te maken met hun nieuwe stijl en muziek. Niet iedereen weet dat te waarderen. En ze hebben ook bijna een jaar of meer niks van hun laten horen. Dus al die tijd moeten ze nu terug inhalen (+ de fans die daarbij zijn verloren gegaan). Maar volgens mij, als ze de tijd krijgen, dan komt alles wel op zijn pootjes terecht.


    One Day you'll remember me...

    Hmhm.
    Ten eerste zijn die concerten op een schooldag. Ik heb geluk dat mijn pa het de moeite vind om naar een conzi te gaan en de volgende dag te slapen op de schoolbanken, want anders had ik niet gemogen.
    Verder zijn de tickets ook duur.

    en ja, alle fake fans zijn ook weg. Dat geeft veel. ^^

    Ps. Ik kwam om 7 uur aan gisteren en ik heb op de trap moeten zitten, omdat er geen zitplaats was. >.<


    Let the Night embrace you