• Ik hoorde -viavia weliswaar- dat er nog geen enkel concert van de nieuwe Tokio Hotel tour is uitverkocht, best wel lullig eigenlijk. In Ahoy gister waren er van de 10.000 tickets er maar 4.500 verkocht. Wat een verschil met 14 juni :$


    We can only learn to love by loving.

    Het ligt ook een beetje aan het feit dat de meeste concerten midden in de week zijn en het is ook nog eens school.


    I need you like a heart needs a beat

    Decoy schreef:
    Als de kaartjes goedkoper waren geweest was ik wel gegaan xd


    Why don't you break my heart

    Ik snap het wel!
    ze hebben heel lang niks van zig laten horen, en kwamen met een heel andere stijl terug.
    Die de helft van de fans niet egt intreseert.
    dus dan is het weg hoorde fans.
    Ik wou wel gaan., gewoon voor de lol. niet omdat ik die nieuwe leitjes zo leuk vind, en ze er nu tog eng uit vind zien., maar gewoon de dingen er omheen vind ik wel leuk.
    Maar daar had ik het geld neit voor over., want de kaartjes waren eignelijk best wel duur!


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Lullig, ja. Maar dat er veel fans zijn afgehaakt is niet iets nieuws natuurlijk.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    De kaartjes waren idd duur maar dat komt denk ik ook omdat ze het zagen aankomen dat TH niet zo populair meer is zoals in het begin het geval was. Maar ze willen natuurlijk wel evenveel verdienen dus wat doen ze? Ze verhogen de kosten voor de kaartjes;)


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    TerrorQueen schreef:
    De kaartjes waren idd duur maar dat komt denk ik ook omdat ze het zagen aankomen dat TH niet zo populair meer is zoals in het begin het geval was. Maar ze willen natuurlijk wel evenveel verdienen dus wat doen ze? Ze verhogen de kosten voor de kaartjes;)
    Veel fans zijn ook niet gekomen door de dag waarop het concert was. Ze hadden het net als 14 Juni moeten doen. En de kaartjes als ze goedkoper waren waren een hoop oud fans ook gekomen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Decoy schreef:
    (...) Veel fans zijn ook niet gekomen door de dag waarop het concert was. Ze hadden het net als 14 Juni moeten doen. En de kaartjes als ze goedkoper waren waren een hoop oud fans ook gekomen.

    Ja inderdaad. Volgens mij was dat gewoon beter geregeld?


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    ^ Ik hoop sowieso dat er nog een Open Air tour komt, dan ben ik er zeker bij en dan hoef ik ook niet bang te zijn dat het koud is als ik vroeg wegga. :'D


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    ^
    Ik vond sowieso dat het gister een enorme chaos was. Vooral in de rijen. Er waren hekken -duh- maar tussen sommige stukken v/d rijen was er zo'n rood met wit lint geplaatst zodat mensen wat meer ruimte hebben. En dan lopen er een stuk of 10 security mensjes "alles in de gaten te houden", maar in werkelijkheid letten ze niet op.
    Maar er waren dus fans die gewoon dat lint kapot maakten zodat ze wat "meer naar voren konden gaan". Maar technisch gezien hielp het geen ene flikker. En er waren enorm veel mensen die gingen voordringen, maar er werd niet op gelet, niks.

    Wat ik wel vreemd vond, trouwens. Madena (=blahblahblah op Q) was om 3 uur 's nachts al vertrokken naar Ahoy en heeft daar al die tijd in de kou moeten staan/zitten/liggen. Maar dan zijn er meiden die komen verdomme om een uur of half 6 en dan glippen ze dertussen. Kan ik niet tegen. ._.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    De hype is over.
    @ esmée:
    Jeetje, dat is echt wel kut.

    TerrorQueen schreef:
    (...)
    Ja inderdaad. Volgens mij was dat gewoon beter geregeld?
    Naja ook niet super hoor. Ik was 14 Juni voor gesneakt in de rij. Het stond er echt helemaal tot aan het bos vol niet normaal en we moesten gaan zitten en kregen water omdat we anders flauw vielen maar niemand ging zitten want het was krap. Haha maar wel geweldig.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Decoy schreef:
    (...) Naja ook niet super hoor. Ik was 14 Juni voor gesneakt in de rij. Het stond er echt helemaal tot aan het bos vol niet normaal en we moesten gaan zitten en kregen water omdat we anders flauw vielen maar niemand ging zitten want het was krap. Haha maar wel geweldig.

    Inderdaad, hele goede tijden.

    Cacharel schreef:
    (...)
    Inderdaad, hele goede tijden.
    Ik heb besloten next concert gaan we ook en Ivy wou ook. :'D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Decoy schreef:
    (...) Ik heb besloten next concert gaan we ook en Ivy wou ook. :'D

    Goed!

    Eigen schuld, dikke bult. ;x


    None but ourselves can free our minds.