• Hi,

    Altijd als ik naar een concert ga van Tokio Hotel, of iets anders waar Tokio Hotel komt, dan denk ik altijd: "We komen dichter en dichterbij hen!" Maar dan letterlijk he. Als je dan weet dat je een paar dagen geleden nog kilometers en mijlen verwijderd was van hen, en opeens sta je zo dicht bij hen! Na zo'n lange tijd enal... Dan kan ik gewoon mijn ogen niet van hen afhouden en bestudeer ik ze allemaal één voor één! (nerd) Want je kijkt zolang uit naar hen en je hebt maar een paar uur tijd om ze in real life te zien! ;o

    [ Btw, het valt me op dat er best nog veel piepols on-line zijn nu het concert van in Nederland bijna gaat beginnen... ^^ ]

    Denkt er nog iemand zo of ben ik het enige raartje hier? (krul)


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Dat heb ik altijd met bekende mensen!


    it's so empty living behind these castle walls

    Ik denk ook zo^^


    I need you like a heart needs a beat

    Ik vind het hier eerlijk gezegd heel stil. :X

    En zo denk ik ook heel vaak. ;D

    [ bericht aangepast op 23 feb 2010 - 18:13 ]


    Let the Night embrace you

    Idd ^^
    Ik kan ook al nimeer wachtte :X


    Stop wishing, Start doing..

    JustLikeYou schreef:
    Idd ^^
    Ik kan ook al nimeer wachtte :X

    Ik herken je zo laat met je andere profielfoto x]
    Overmorgen :9~
    én Starbucks nà het concert! :9~
    Het wordt een topdag! :Y)


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik denk ook zo! : D


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Ik ben ook weird maar dan in andere opzichten


    Queen of Hell is my name

    Iedereen is raar.
    Welkom bij de club :Y) :D


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Dat heb ik ook gehad xd. Maar alleen omdat mijn ouders Tokio hotel gothic vinden, mag ik niet naar het concert vanavond T.T


    you're my favourite part of the day ~

    Klopt.

    Topaz schreef:
    Dat heb ik ook gehad xd. Maar alleen omdat mijn ouders Tokio hotel gothic vinden, mag ik niet naar het concert vanavond T.T

    Arme jij! =(


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Dat dacht ik vroeger ook. Toen ik er 14 juni was en ik ze op een kleine 5 meter afstand zag staan de laatste nummers besefte ik het pas. Ze waren prachtig.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    me 2 ^^
    ik kan t eigenlijk niet hebben dat ze hier gewoon in NL zijn en dat er niet ben x3
    en wat ik nog minder kan hebben is dat ze ook in Oberhausen komen en dat ik daar ook niet ben terwijl het maar een uurtje rijden is en Rotterdam iets van 3 en n half uur x3 nog dichterbij en ik ben er nog steeds niet :O


    She said: I gotta find out for myself

    Ikhad dat enorm fel de dagen voor 14november. (toen de Jonas Brothers naar België kwamen.) De moment zelf geloofde ik het zelfs niet dat ik daar echt stond en achteraf besefte ik pas van ; wouw, dit was echt ! ;p


    Croyes moi quand je dit:"La vie c'est fait de petit bonheurs."

    Je bent niet raar hoor want je hebt gewoon gelijk :'D.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.