• OMG! Op 3 maart word er een anti Tokio hotel fan meeting gehouden áan vorst nationaal. Als je iemand ziet daar op het concert met een zwarte lint op zijn/haar linker arm, laat ze duidelijk maken dat ze ons hiermee kwetsen,en dat het niet waard is! Stuur dit naar íedereen door die -fan is ze gaan ook plakaten maken met : You suck en Bill is gay erop

    Ik vind tokio hotel ook niet leuk? Heeft iemand daar problemen mee?...Zo jaa jammer dan:P..


    You tell me i'm wrong, better prove you're right..

    da zal waarschijnlijk nie echt zijn. Wie gaat er nu spijbele om een paar fans van tokio hotel te peste?? Ik ga zelf ook ,en als het waar zou zijn negeer ik ze gewoon als ik sta aan te schuive!


    & als de duisternis valt,, schuil 'k bij jou <33

    Die haters kunnen doen wat ze willen.
    Ik bedoel, als er straks nog slachtoffers vallen ook, wat dan? Is dat was TH wil? Dacht het dus niet. Ze willen gewoon muziek maken, en als sommige mensen zo over TH denken, laat ze dan toch. Maar de helft van die haters zal zowiezo niet op komen dagen. Want die zullen niet mogen van hun moeders. Of vaders, of wat dan ook.
    Naja. Ik vind het zwak. Laat TH toch lekker doen wat ze willen en zeik ze niet af om de kleinste dingen. Zoiets word alleen gedaan als ze je bedrogen hebben ofzo. Ga iemand anders pesten. =)
    Mij krijg je in iedergeval niet klein.


    Mom dropped him a lot when he was a baby

    ÜBERDOM!!!!

    1: je bereikt er nix mee, TH fans luisteren daar egt niet naar

    2: je maar reclame voor TH

    3: zonde an je tyd, want: zie nr 1


    BAM!

    ik word hier fucking ziek van!
    wat zeiken die haters nou! heb je niks tedoen ofzo:@
    als je ze haat haat je ze tog lekker!
    maar NEEE iedereen moet het weten
    JA IK WEET WEL WAT DE ANTI TH WILLEN!
    ZE WILLEN GEWOON RUZIE EN AANDACHT!
    GA BIJ JE OUDERS OM AANDACHT VRAGEN MAAR LAAT TOKIO HOTEL ERBUITEN!!!!

    quizlet mag me bannen maar ik heb tenminste gezegt wat ik de heletijd wil zeggen
    dit kwam recht uit mijn hart

    ughe ughe ** daar komen ze niet ver mee d fans rammen ze dood ik zweer het!!¬¬


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    ik heb daar niets van gzien ze xD


    Gilles (ll)

    Ik vind het altijd grappig om zulke mensen uit te lachen. Mij kwets je er toch niet mee. :]


    blame the bully.

    ICHLIEBEHATERS !
    FF SERIEUS. Ze rocken.x3 Ik ben zelf fan geworden door een hater ^^ Die zei dat TH suckt enzow, ik luisteren, en ik vond het geweldig.x3 WAAH, ze maken alleen reclame voor ze, en dat vind ik goed (A)
    HUPHATERS !


    ok

    OMG !! jaloers en supper zielg !! hebben die gasten wel ene leven ??
    eg zieleg hoor ...


    A Noble was Born in Chaos

    ICHLIEBEHATERS !
    FF SERIEUS. Ze rocken.x3 Ik ben zelf fan geworden door een hater ^^ Die zei dat TH suckt enzow, ik luisteren, en ik vond het geweldig.x3 WAAH, ze maken alleen reclame voor ze, en dat vind ik goed (A)
    HUPHATERS !

    Ik zou het best droog vinden als er eens een keer een TH-hater-fanclub op wordt gericht voor TH-fans.


    blame the bully.

    Haters zijn dom >.< 4 maart zijn ik en mijn vriendin er door lastig gevallen >.<


    bla bla bla

    Dit gaat er echt wel over!!


    Let me be me...

    Hallo ,,srry hoa ,,maar dat is egt sielug ¬¬
    Ik vind jan Smit fsoo Nixx aan maar ik ga tog ook nii sijn concert een beetje te lopen versieken..
    Hb gwn respect voor de mensen die Th wel leuk vinden (puh) Hun hebbe tenminste lef om aan te trekken wt se self willen (A)
    En btw. Je kunt se niet eens haten,, Je kunt ze niet goed vinden of lelijk maar niet haten,, wnt om iemand te haten moet je diegene persoonlijk kennen ,,vind ik (A)(baby)


    Crack a bottle

    omg xD vn waar weet je dat ?
    hoe zielig.. ik haat het egt eh.. ze haten th tot en met..maar ze willen er wel gezellig een actie voor doen,,en even naar brussel gaan naar vorst nationaal om die kutactie uit te voeren,, dan maken ze ng vn die ANTI TH forums..zetten ze vn die IK HAAT TOKIO HOTEL shit op hun site's fzooo..
    en zoals op tmf..rate the video..moet je zo punten geven en een reactietje..
    zetten ze by elk liedje (ook als het ni th is) TH SUCKT..
    Geen th meer op tv pls!?
    en als het th hun clip zelf is krygen ze regelmatig een 0 en een onnozele reactie erby..
    Ze haten hun maar doen er wel hun geld aan op voor die sms??
    Ik ken mensen dat hun ook ni grg hebben..maar ze besteden er hun tyd dn ook ni aan..is veel beter dn die andere apen -_-"

    achjh..
    Gelukkig bestaan er ng de EGTE FANS (hoera)xx


    bEN HET TOTAAL MET JE EENS!!


    Ik proefde meer dan eens verlangen