• OMG! Op 3 maart word er een anti Tokio hotel fan meeting gehouden áan vorst nationaal. Als je iemand ziet daar op het concert met een zwarte lint op zijn/haar linker arm, laat ze duidelijk maken dat ze ons hiermee kwetsen,en dat het niet waard is! Stuur dit naar íedereen door die -fan is ze gaan ook plakaten maken met : You suck en Bill is gay erop

    OMG niet normaal meer zijn ze gestoord ofzo!!!!!!!!!
    ze moeten opgepakt worden door de politie,levenslang in de gevangenis zitten whaaaaaaaa ik zou ze een pak slaag willen verkopen!!als ze tokio hotel niet leuk vinden moeten ze het daarbij houden en niet zoiets doen!!!
    ik mag niet naar het concert maar wie wel gaat schelt ze rot!!!soory dit klinkt heel erg gemeen maar kijk wat zij van plan zijn!ik hoop dat jullie dat snappen!!!!
    kiss helga

    hoe kom je aan die info ? xxx

    haaahaha die gaan zo hard op hun dak krijge 3maart:D


    Een tomaat is rood. Daah.

    omg xD vn waar weet je dat ?
    hoe zielig.. ik haat het egt eh.. ze haten th tot en met..maar ze willen er wel gezellig een actie voor doen,,en even naar brussel gaan naar vorst nationaal om die kutactie uit te voeren,, dan maken ze ng vn die ANTI TH forums..zetten ze vn die IK HAAT TOKIO HOTEL shit op hun site's fzooo..
    en zoals op tmf..rate the video..moet je zo punten geven en een reactietje..
    zetten ze by elk liedje (ook als het ni th is) TH SUCKT..
    Geen th meer op tv pls!?
    en als het th hun clip zelf is krygen ze regelmatig een 0 en een onnozele reactie erby..
    Ze haten hun maar doen er wel hun geld aan op voor die sms??
    Ik ken mensen dat hun ook ni grg hebben..maar ze besteden er hun tyd dn ook ni aan..is veel beter dn die andere apen -_-"

    achjh..
    Gelukkig bestaan er ng de EGTE FANS (hoera)xx

    hoe kom je aan die info ? xxx


    Van een ander meisje op quizlet.nl

    OMFG!!
    Die mensen zijn echt zielig!
    Als je TH haat ga je er je geld toch niet voor uitgeven!? Wij doen toch ook zo niet bij hun idolen!! (ik toch niet xD) Preek het gewoon tegen iedereen dat naar 3maart gaat...
    people, get a life!! TH-hatende klote kinderen...-_-


    Don't be a drag, just be a queen.

    okeej :P kvind ut maar een domme actie :(( wat willen die anti's nu doen tegen de fans wuhahaha :P nja veel suc-6 die mensen die gaan :D khoop da jullie ut leuk hebben (Y)

    okeej! dood aan alle anti thers op 3 maart denkik :D denke die nu echt da die tege een supergemotiveerd en opgedraaid leger van 8000 meisjes (met vaders) opkunne? :D think again!

    What the Fuck Dit horen jullie niet te weten!!,., Er is een verrader in ons midden.. We will find you Bitch!!.. Oo en trouwens, herkennen zullen jullie ons niet^^

    What the Fuck Dit horen jullie niet te weten!!,., Er is een verrader in ons midden.. We will find you Bitch!!.. Oo en trouwens, herkennen zullen jullie ons niet^^


    Ben jij dan een hater ofso? -_-"

    En die actie zuigt écht, ze denken toch écht niet dat ze daarmee TH-fans kunnen beïnvloeden? Omg, waar gaan we naartoe als mensen het optreden voor TH-fans willen verpesten? Ze hebben toch totààl géén reden? Ze vinden TH slecht, oké, maar hé ik ga toch ook niet naar een concert van Rihanna ofso {Ik geef maar een vb (A)} gaan met de bedoeling om het te verpesten voor de mensen die d'r fan van zijn? Ten eerste zou het je reinste tijdverspilling zijn en ten tweede, dat doe je gwn niet. Dit is écht de grootste onzin die ik al i.v.m. anti-TH gehoord heb. {En geloof me, heb al veel gehoord -_-"} En btw, dat stelletje haters is toch in de minderheid, dus als ze ruzie zoeken, tja, dan weet ik wel wie er het slechtste gaat uitkomen ^^ Ze bereiken er dus écht geen bal mee, dus lkkr tijdverspilling voor hun!
    Iedereen veel plezier dus, 3 maart {Ik kan niet gaan x'(}, de fans met het concert natuurlijk en de haters met hun tijdverspilling ^^

    (H) TH (H)


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    What the Fuck Dit horen jullie niet te weten!!,., Er is een verrader in ons midden.. We will find you Bitch!!.. Oo en trouwens, herkennen zullen jullie ons niet^^



    stom plan ik denk niet dat er veel mensen zullen komen zielig gewoon
    veel zal jullie actie niet opbrengen...
    ben je bang dat we jullie zouden herkennen sukkels?!
    achter uwen pc ebde een grote mond maar daar zal het wel dichtklappen

    Mooi gezegd catwoman x)
    xx


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Ach Dil!
    Net alsof die actie echt is, bullshit wat zoeken we nou bij die kleutergroep!!
    Tsss.. echt waar,

    And btw, bang voor jullie? Haha laat me niet lachen, Kom jij hier wonen waar ik woon , En dan wil ik zien wat er van jou terecht komt

    BUIH ;
    één woord.. ZIELIG !

    Kuj niej normaal ovr TH.. dr zyn mss wl fans die overreagere ovr TH enal.. ma moej drvoor azo n doum actie .. euh.. 'doen' ? xD

    Dr zyn ook 'nrmale' fans die gwn undr muziek goe vindn, respecteert da kej xS. Wy zitn toch ook niej ovr undr muziekgerne te neutn ! FAAAAAAAAACK..
    Doe normaal..

    En NO WAY IN HELL datr daar ene TH-hater t zien is.. zz zyn dr gwn tt fokkin laf vo (: .

    PATHATIC .!