• En meisje die mij in mijn brugklas jaar een heel jaar lang heeft gepest geslagen en getrapt mijn hele jaar vergalt heeft denkt dat ik haar nu weer vrolijk accepteer op hyves. srry da gaat dr bij mij nie in:@


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Okay..


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    Njah, ieder zo zijn eigen keuzes eah *haalt onbegrijpend dr schouders op*


    Bored.

    okeee?

    Snap hetniet bepaaldmeer.


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    okeee?

    Snap hetniet bepaaldmeer.


    kijk toen ik in de brugklas zat. hebben twee meiden me heel erg gepest. ik had een rot jaar. ze hebbe me geslagen en geschopt en allemaal andere erge dingen. en nu na een jaar denkt een van die meisjes dat ik haar accepteer op hyves:|


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Omg dat is wel dom en echt kut ja!:|


    bla bla bla

    Juist -__-'.

    Ik zou hun hyves zelfs gaan hacken denk ik. ( ik kan hacken maar bij onschuldige mensen doe ik dat nooit ). Alleen pas op voor die wouten.

    Ik ken het wel :S. En dat is KUUUUUTTT -__-.


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    Haha krabbel haar en zeg;HaHaHa jij bent zo grappig NOT-.- denk jij nou serieus dat ik JOU ga accepteren..Zakt door het stront BITCH=D En als zij jou slaat en schopt,Zou ik haar drie keer harder op haar smoel rammen..God wat erger ik me aan zulke Gasten Serieus zo triest,Zij verdiend jou niet en jij verdiend beter THAT'S IT=D,Ik had allang haar fucking leven vergalt,Hoe durft ze tyvus slet, Soorry moest even me woede afreageren=D:P


    Pictures fade away, but memories are forever

    ik zou nie accepteren, ik accepteer ook veel mensen van school niet =|

    hb dr geweigerd xD gelukkig ligt er nu 30 km tussen ons anders had ik dr egt op haar smoel geramt


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Ik zal die dus echt niet accepteren als ik jou was.

    Ik ben vroeger (op de basisschool) ook gepest en heb nu nog moeite om mensen te vertrouwen.
    bij mij deden ze het heel gemeen, achter de rug van de leraren, zodat ze pas in groep 8 doorkregen dat er iets aan de hand was omdat ik altijd zo'n extreem stil meisje was. Ik had 98% van de klas tegen mij, en de gene die mij wel accepteerden deden niks.
    Ik werd:
    buitengesloten
    genegeerd
    uitgelachen (om m'n uiterlijk, m'n kleding die dus niet van een duur merk was,en meer)
    en op het laatst was ik zo wanhopig dat ik een keer gevochten heb met een meisje die mij pestte.
    Toen moest ik naar Sociale vaardigheidstraining
    en dat heeft geholpen :)

    Heel veel sterkte!(flower)


    It's heavy but you are not the only one

    Nu durf ik mezelf te zijn, heb ik goede vrienden die mij accepteren om wie ik ben en wat ik doe..(al is het geen dozijn)

    Kheb alleen nog wel moeite om mensen te vertrouwen.


    It's heavy but you are not the only one

    Nu durf ik mezelf te zijn, heb ik goede vrienden die mij accepteren om wie ik ben en wat ik doe..(al is het geen dozijn)

    Kheb alleen nog wel moeite om mensen te vertrouwen.

    Happy end:) Je hebt er echt geen dozijn nodig,Meestal zijn er een paar wel genoeg..Ik heb 3 echte vriendinnen..En gewoon nog een paar waar ik wel eens mee afspreek.


    Pictures fade away, but memories are forever

    (...)
    Happy end:) Je hebt er echt geen dozijn nodig,Meestal zijn er een paar wel genoeg..Ik heb 3 echte vriendinnen..En gewoon nog een paar waar ik wel eens mee afspreek.


    Ja ik heb ook 3 echte vriendinnen :)



    It's heavy but you are not the only one