Suffer schreef: Zo kun je wel aan de gang blijven. Ik vind het eigenlijk onzin. Je moet sowieso gewoon trouw aan je ouders blijven en dat niet alleen doen op de dag die daar speciaal voor bestemd is. Oneens.
Suffer schreef: Zo kun je wel aan de gang blijven. Ik vind het eigenlijk onzin. Je moet sowieso gewoon trouw aan je ouders blijven en dat niet alleen doen op de dag die daar speciaal voor bestemd is. Oneens.
MacGregor schreef: Niet perse. Het gaat om het gebaar, niet om een of andere officiele onzin. (:
En je liefde voor iemand kan je ook op een gewone dag tonen. Daar is niets mis mee.
Er is al een kinderdag, op 28 december. Dag van de onnozele (onschuldige) kindere. Net als moederdag is dit gewoon een christelijke feestdag. Het is alleen wel allemaal te commercieel geworden tegenwoordig.