• Isabella is een probleemkind, tenminste dat zeggen de deskundigen. Ze is opstandig, agressief en toont wangedrag. Haar ouders kunnen haar niet aan en sturen haar daarom naar een verre tante in New York. Lyse, zoals de tante heet, blijkt een irritante drilmeesteres te zijn die wil dat Isabella alles doet wat zij opdraagd. Isabella voelt zich niet thuis op haar nieuwe school, noch in haar nieuwe thuis. maar dan ontmoet ze hem, Chuck Bass. De grootste player van de stad, laat hij haar hart sneller kloppen?

    'Haar hulpkreten waren luid hoorbaar in de kleine steegjes. Ik negeerde ze en liep verder, ik had problemen genoeg en wou me niet met andere bekommeren. Zo kwamen er juist meer problemen. Ik trok mijn jas was hoger dicht en zette mijn capuchon op. Al luisterend naar de kreten versnelde ik mijn pas, zoekend naar een blek waar ik ze niet meer zou kunnen horen, waar alles vredig zou zijn. Ik keek om me heen en vloog een portiek in, maar ook daar waren haar hulpeloze kreten hoorbaar. 'Help me!' '


    Rollen :
    - Drie jongere nichtjes
    - Gothic meisje -wordt vriendin-
    Cristine
    - Buurmeisje
    Maiden

    Voor je gaat invullen :
    - Namen moet volledig zijn en niet Nederlands, op zijn hoogst de achternaam maar dan verengelsd. zoals ; Van der Woodsen. bijv.
    - Karakters moeten goed beschreven worden eveneens als het uiterlijk, foto's worden niet gebruikt. voorbeeld : Katy is een echt prinsesje, ze krijgt alles wat ze wil en is door en door verwend. Alsnog is ze geen kreng en geeft ze veel om de mensen om haar heen.

    Invullen:
    Origineel?
    Titel goed?
    Rol?
    Naam?
    Karakter beschrijving?
    Uiterlijk beschrijving?


    [ bericht aangepast op 18 feb 2010 - 18:02 ]


    We can only learn to love by loving.

    Origineel? Ja.
    Titel goed? Ja.
    Rol? Gothic meisje :3
    Naam? Cristine Rose Dunaway.
    Karakter beschrijving? Lang zwart haar, blauwe ogen, moedervlek boven haar lip. Ongeveer 1.75 lang en mooi figuur.
    Uiterlijk beschrijving? Pessimistisch, bijna nooit vrolijk, aardig, soms kattig, brutaal en niet gauw op haar teentjes getrapt. Houdt niet van aandacht.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Titel goed? Ja hoor.
    Rol? Buurmeisje
    Naam? Maiden Cameron Brookvielt
    Karakter beschrijving? Maiden is een meisje met een liefde voor mode. Zelf is ze heel ceatief, en expirimenteert graag met dingetjes, uit op nieuwe dingen. Haar humor is sarcastisch, maar niet overdreven. Ze bekijkt de dingen meestal van een én negatieve én positieve kant. Ze vindt het leuk om mensen te helpen met alles en nog wat en ergert zich aan wannabee's. Ze is rustig en sociaal.
    Uiterlijk beschrijving? Vuilblond -stijl/golvend- haar tot over haar schouders, bruine ogen, licht getinte huid, dunne lippen, 1m67 en normale rondingen. Slanke benen.
    Is dit genoeg?


    we've only said goodbye with words

    Terrorist schreef:
    Origineel? Ja.
    Titel goed? Ja.
    Rol? Gothic meisje :3
    Naam? Cristine Rose Dunaway.
    Karakter beschrijving? Lang zwart haar, blauwe ogen, moedervlek boven haar lip. Ongeveer 1.75 lang en mooi figuur.
    Uiterlijk beschrijving? Pessimistisch, bijna nooit vrolijk, aardig, soms kattig, brutaal en niet gauw op haar teentjes getrapt. Houdt niet van aandacht.
    Rose, waarom is jou tweede naam altijd Rose.
    haha dat klonk lelijk
    grapje:$


    We can only learn to love by loving.

    Vandaal schreef:
    (...) Rose, waarom is jou tweede naam altijd Rose.
    haha dat klonk lelijk
    grapje:$

    Omdat het niet altijd mijn eerste naam is xd
    Oke dat klonk scheef haha x3


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Terrorist schreef:
    (...)
    Omdat het niet altijd mijn eerste naam is xd
    Oke dat klonk scheef haha x3
    nogal
    maar mijn zin was erger puh.


    We can only learn to love by loving.

    Vandaal schreef:
    (...) nogal
    maar mijn zin was erger puh.

    Wij zijn scheef (cat)
    Lang leve de scheven :Y)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Terrorist schreef:
    (...)
    Wij zijn scheef (cat)
    Lang leve de scheven :Y)
    scheef for laiff..

    nog drie rollen dudes.


    We can only learn to love by loving.

    Bedankt voor de rol!


    we've only said goodbye with words

    Origineel? Check.
    Titel goed? Check.
    Rol? Jongere nicht.
    Naam? Naomi Anne Broadway.
    Karakter beschrijving?
    Naomi is zo één van die meisjes waarvan je je afvraagt of ze eigenlijk wel een mening heeft. Haar gedrag is stil en verlegen. Hoewel ze zeer beleefd is, zal haar taalgebruik daar niet altijd op neerstemmen. Verder kan ze ontzettend veel sarcastische opmerkingen maken als ze samen is met haar vriendinnen. Alleen bij mensen die ze kent is ze haarzelf, anders niet. Wat wil zeggen dat die personen haar ook soms als een koppig kreng ervaren.
    Uiterlijk beschrijving? Haar bruine, lange en stijle haren vallen altijd zorgvuldig voor haar hartvormige gezicht als ze haar hoofd maar weer eens laat gangen. Ze is van normale gewicht en grootte voor haar leeftijd, hoewel velen vinden dat ze eerder mager is. Haar huid is licht getint en haar ogen zijn net iets donkerder dan haar haarkleur.


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.