• Eerste wilde ik er een verhaal over maken. Over bepaalde dingen die ik vroeger allemaal meegemaakt heb. Maar dat zou te moeilijk voor me worden, toch wilde ik het van me afschrijven en misschien wel.. geen idee.. misschien wel juist delen met jullie. De mensen die me best goed kennen en waar ik in de loop der tijd veel om ben gaan geven.

    Misschien zal dit voor sommige een hele openbaring zijn, voor anderen misschien niet. Misschien word er nu begrepen waarom op ik bepaalde manieren op dingen reageer, of misschien juist ook wel helemaal niet.

    Hierbij geef ik jullie een stukje Kirsten. Ik vraag niet om het te begrijpen, ik vraag enkel of jullie het willen lezen en als je wilt natuurlijk, een reactie achterlaten.

    Mijn hoop, verdriet en trauma’s, neergeschreven in een gedicht.

    Teenslippers & Rozijnen.


    xx.

    [ bericht aangepast op 18 feb 2010 - 17:12 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Cacharel schreef:
    Ik heb een reactie gezet, eigenlijk niet zo heel zinvol, maar zodra ik er echt iets goeds over kan zeggen, zal ik het plaatsen. Je hebt eigenlijk nog een reactie van mij tegoed.
    Dankje hij is lief en goed zoals hij is. <3


    Wie du mir, so ich dir.

    mooi

    Ik vind stiekem dat we nu met z'n allen Kirst een groepsknuffel zouden moeten kunnen geven.

    1 woord:
    Wow!


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Marshmellow schreef:
    Ik vind stiekem dat we nu met z'n allen Kirst een groepsknuffel zouden moeten kunnen geven.

    1 woord:
    Wow!
    Ik hou van knuffels Mel c:. Dankje voor je lieve reactie <3 -knuf-


    Wie du mir, so ich dir.

    MrsHangover schreef:
    (...)
    Ik hou van knuffels Mel c:. Dankje voor je lieve reactie <3 -knuf-

    - geeft ook een knuf -