• Eerste wilde ik er een verhaal over maken. Over bepaalde dingen die ik vroeger allemaal meegemaakt heb. Maar dat zou te moeilijk voor me worden, toch wilde ik het van me afschrijven en misschien wel.. geen idee.. misschien wel juist delen met jullie. De mensen die me best goed kennen en waar ik in de loop der tijd veel om ben gaan geven.

    Misschien zal dit voor sommige een hele openbaring zijn, voor anderen misschien niet. Misschien word er nu begrepen waarom op ik bepaalde manieren op dingen reageer, of misschien juist ook wel helemaal niet.

    Hierbij geef ik jullie een stukje Kirsten. Ik vraag niet om het te begrijpen, ik vraag enkel of jullie het willen lezen en als je wilt natuurlijk, een reactie achterlaten.

    Mijn hoop, verdriet en trauma’s, neergeschreven in een gedicht.

    Teenslippers & Rozijnen.


    xx.

    [ bericht aangepast op 18 feb 2010 - 17:12 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik ga het zeker weten lezen.

    [ bericht aangepast op 18 feb 2010 - 17:16 ]


    We can only learn to love by loving.

    Jezus Kirst, wat mooi geschreven. Ook al is het natuurlijk helemaal niet mooi waarover je schrijft. Ik vind het zó knap dat je dit opschrijft, het moet heel moeilijk voor je geweest zijn.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Zie je nou wel, ik wist wel dat het me ergens goed zou doen als ik het hier neer zou zetten. Allemaal ontzettend bedankt, jullie zijn schatjes en lievers en ik zou niet weten wat ik zonder jullie moet. -knuf-


    Wie du mir, so ich dir.

    Kirsten toch,
    wow.
    Dat is gewoon het enige wat ik kan uitbrengen.
    Mooi geschreven ook!

    Als ik iets voor je kan doen, zeg je het maar!


    everything, in time

    Desolate schreef:
    Kirsten toch,
    wow.
    Dat is gewoon het enige wat ik kan uitbrengen.
    Mooi geschreven ook!

    Als ik iets voor je kan doen, zeg je het maar!
    Dankje dat is heel lief van je <3. Maar het is niet zo dat ik zeg maar een, hoe zeg je dat, labiel wrak ben. Natuurlijk zijn er nog wel dingen waar ik mee zit. Maar de meeste dingen zijn al zo lang geleden.. Het zit er nog wel, maar je ervaart het niet meer zo sterk. Het slijt met de jaren en ik heb er veel van geleerd. Ik had de meeste dingen liever niet gehad dan wel, maar daardoor ben ik wel de persoon geworden van vandaag de dag, en dat wil ik denk ik niet veranderen of ruilen :Y).


    Wie du mir, so ich dir.

    Trouwens, ik weet niet of je hier echt iets aan hebt of zo nu ik je quote naar Miauw lees, maar ik doe het toch;
    Sterkte.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Desolate schreef:
    Kirsten toch,
    wow.
    Dat is gewoon het enige wat ik kan uitbrengen.
    Mooi geschreven ook!

    Als ik iets voor je kan doen, zeg je het maar!

    Zoiets wilde ik ook schrijven :P
    Weet niet wat te zeggen.. maar wel dat je ontzettend lief en prachig bent!

    Ik ga stukje lezen!


    I don't bite, most of the time <3

    Kirsteeeeeen,

    Nu maak je me serieus nog meer bang. ._.

    De eerste zinnetjes waren al heel er mooi en zielig. En het rijmde gewoon supervet! :'D

    Ik ga nu lezen en ik mag voor je hopen dat de rest ook nog rijmt. (cat)

    Holy shit. Voor de rest weet ik eigenlijk niet wat zeggen. Het is echt mooi geschreven, ik kreeg er serieus kippenvel van. :]


    None but ourselves can free our minds.

    Ik heb een reactie achtergelaten :]
    Overigens... dat iedereen dit wil begrijpen is iets dat in de mens gebakken zit. Ik zit zelf nu ook met allerlei theorieen. Het willen ontrafelen van dingen is iets dat in ons zit en er verdomd moeilijk uit gaat :']


    No growth of the heart is ever a waste

    Wauw. Echt heel erg knap van je dit je het zo prachtig verwoord kan neerzetten en het dan ook nog eens deelt met onbekenden. Ik heb daar echt respect voor (:


    -

    Natuurlijk wil ik een stukje Kirsten lezen.

    Zaitsev schreef:
    Ik heb een reactie achtergelaten :]
    Overigens... dat iedereen dit wil begrijpen is iets dat in de mens gebakken zit. Ik zit zelf nu ook met allerlei theorieen. Het willen ontrafelen van dingen is iets dat in ons zit en er verdomd moeilijk uit gaat :']
    Ja daar heb je wel gelijk in denk ik. Dat je wel voor je lieve reactie Sam <3. En je bent geen indringer, helemaal niet zelfs.


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik heb een reactie gezet, eigenlijk niet zo heel zinvol, maar zodra ik er echt iets goeds over kan zeggen, zal ik het plaatsen. Je hebt eigenlijk nog een reactie van mij tegoed.