• Stukje uit de Girlz!;

    Ik heb een groot probleem. Ik kijk vaak naar TMF en MTV enzo maar als er dan een clip van Lady GaGa voorbij komt word ik heel bang en begin ik te hyperventileren. Ik ben heel erg bang voor Lady GaGa. Laatst zag ik haar clip Bad Romance en werd ik superbang en rende ik de woonkamer uit. Ik had diezelfde nacht nog een nachtmerrie over haar. Ik droomde dat ze achter me aanzat en dat ze me verkrachtte, want ik hoor van heel veel mensen dat ze een piemel heeft. Ik durf dit tegen niemand te vertellen, ik schaam me er namelijk heel erg voor. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen, ik zit hier echt heel erg mee. B.M. uit M.

    Ik ga hier gewoon serieus dood van het lachen met dat tijdschrift voor me :')

    [ bericht aangepast op 18 feb 2010 - 16:12 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Haha,zalig.

    Hahahahaha ja daar kan je ook bang voor zijn ja. -out-


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Wahahahaha, :'D


    You can run but not hide

    Eigenlijk vind ik het best wel zielig voor haar. Ik kan me goed voorstellen dat je bang voor haar bent,zeker als je wat jonger bent.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    KirstenSnaps schreef:
    Hahahaha arm kind. Haha stiekem vind ik het echt heel grappig. Maar ik kan me voorstellen dat iemand er bang van kan worden.. hahah, jezus.. haha. :Y)(krul).


    Only losers can act the way you do

    Poseidon schreef:
    Dit heb ik nog nóóit gehoord (':


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Dat las ik ook! Ik heb me toen echt doodgelachen :'D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    HAHAHAHAHHAHHA :'DDDD
    Zoiets heb ik nog nooit gehoord ;D.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    HAHA 8D


    None but ourselves can free our minds.

    Hahahahaahahah x'D
    ik lig plat. x]


    All this dampness is damp.

    Maar ze is ook gewoon eng? :'D
    Ze is een man. o.o


    Aimée 'hartje' Valentino

    Willom schreef:
    hahaha xD
    idd :'D

    jeetje, da's niet om te lachen.
    GaGa is ontspoord, maar jullie fans willen dat toch niet toegeven. ._.
    arm meisje <3


    It's not the same without you.

    Ooh dat had ik gister gelezen en ik kwam niet meer bij xD

    Hahaha jezus man ;x. Lady GaGa is dus echt wel een vrouw ookal zeggen heel veel van niet. En misschien word ze bang van haar outfits ofzo? 8D


    when words fail, music speaks.