• Stukje uit de Girlz!;

    Ik heb een groot probleem. Ik kijk vaak naar TMF en MTV enzo maar als er dan een clip van Lady GaGa voorbij komt word ik heel bang en begin ik te hyperventileren. Ik ben heel erg bang voor Lady GaGa. Laatst zag ik haar clip Bad Romance en werd ik superbang en rende ik de woonkamer uit. Ik had diezelfde nacht nog een nachtmerrie over haar. Ik droomde dat ze achter me aanzat en dat ze me verkrachtte, want ik hoor van heel veel mensen dat ze een piemel heeft. Ik durf dit tegen niemand te vertellen, ik schaam me er namelijk heel erg voor. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen, ik zit hier echt heel erg mee. B.M. uit M.

    Ik ga hier gewoon serieus dood van het lachen met dat tijdschrift voor me :')

    [ bericht aangepast op 18 feb 2010 - 16:12 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Seel schreef:
    whahahahahaha , wat was het antwoord dan :') ?

    Je hoeft niet te kijken naar iets wat je niet leuk vindt. Net zoals je nachtmerries kunt krijgen van een horrorfilm, kun je ook bang zijn voor types als Lady GaGa. Het gaat inderdaad misschien een beetje te ver om tegen mensen te zeggen dat je bang voor haar bent, maar je kunt wel zeggen dat je haar stom vindt, dat je die stem niet kunt horen en geen zin hebt om naar haar clips te kijken. Daar zal niemand heel raar van opkijken.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Phahahahahaha!
    Omg, sorry! Wahaha ! Phoeeee, omg! Wahaha
    (lol)


    Has no one told you she's not breathing?

    lol, dat is echt wel nep :')


    There are several things that I have been doing wrong.

    Ö

    Ravel schreef:
    (...)
    dat je die stem niet kunt horen en geen zin hebt om naar haar clips te kijken. Daar zal niemand heel raar van opkijken.


    Nee, inderdaad niet;D


    ars moriendi

    haahahha jaa ik heb het ook gelezen xD
    geniaaal ;p


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    En wat is het antwoord?

    En dat arme meisje. We zijn allemaal heel bang voor Lady Gaga. XD


    You move me ......... Kurt

    Madass schreef:
    (...)
    Ja dat wil ik ook wel weten :'D

    Poseidon schreef:
    Dit heb ik nog nóóit gehoord (':


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Hahahaha arm kind. Haha stiekem vind ik het echt heel grappig. Maar ik kan me voorstellen dat iemand er bang van kan worden.. hahah, jezus.. haha. :Y)(krul).


    Wie du mir, so ich dir.

    Geweldig :'D


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Whoow erge belediging

    Wrm ZOu je bang moeten ZIjn voor haar dat begrijp ik niet


    Never let anyone tell you that you can`t do something

    Thingies schreef:
    Geweldig! _O_

    geniaal
    waarschijnlijk gewoon iemand die aandacht wil


    Change, the only good thing in this world.

    LMFAO!


    I live for the applause, you will die for it.