• Heeft Justin Bieber echt een enorm voorhoofd, of gewoon een langwerpig hoofd. Want elke keer als zijn foto's lang zie komen verbaas ik me weer.
    Haha.

    Grote voorhoofden:
    - Justin Bieber
    - Tom Kaulitz
    - Christofer Drew
    - Zaitsev

    Wie weet meer? Die van mij telt niet mee.

    [ bericht aangepast op 17 feb 2010 - 22:40 ]


    Your make-up is terrible

    tiepmiep95 schreef:
    (...)

    Dit blijkt maar weer dat fans van Justin Bieber een mega ego hebben. Hij doet ze echt veel goed.... -sarcasme heerst-

    Zij heeft toch helemaal geen ego. En ik snap niet hoe dat door Justin Bieber zou komen ? Ze komt gewoon op voor haar 'idool' hoor. (=


    None but ourselves can free our minds.

    Rolemodel schreef:
    (...)
    Zij heeft toch helemaal geen ego. En ik snap niet hoe dat door Justin Bieber zou komen ? Ze komt gewoon op voor haar 'idool' hoor. (=


    Die discussie mag niet meer in dit topic hoor. Shhhhht.


    Your make-up is terrible

    Haha, waarom Samantha ook xD


    Life is hard and then we die

    Mentai schreef:
    (...)
    Ben jij beroemd dan?! O:

    Je moest es weten -zet een geheimzinnig gezicht op-


    No growth of the heart is ever a waste

    Temerarious schreef:
    Justin is knap.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik ken geen beroemde grote voorhoofden meer,alleen een vriendin van mij heeft dat wel. Maar zij is niet beroemd.

    TeddyMurder schreef:
    Jongens, even kalmeren. Hou je mening eventjes voor je want die kan mij geen bal schelen, behalve als die over hoofden en voorhoofden gaat.
    Dat klinkt grappig (krul)
    Daamn, en wij hebben bij ons een lerraar en die heeft echt een ballon hoofd, hallelujah.


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Desolate schreef:
    Hij is gewoon mismaakt.(krul)

    Sorryfans(cat)


    cakes taking over the world