Slapen! Maar ik weet nu al dat het me niet gaat lukken, ik ben zo verdomd verkouden! Maar mijn ogen zijn heel erg moe en mijn lichaam uitgeput. Gister kon ik ookal amper slapen.
Dat probleem herken ik. Het duurt uren voordat ik eindelijk in slaap val.
En vannacht wordt het helemaal een ramp, omdat ik amper adem kan halen omdat ik dus ook verkouden ben. Mijn hele keel zit dicht
Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.
Seel schreef:
neusdruppeeeeeels en verse citroenthee , maw citroen uitpersen en daar kokend water bij , bij mij helpt het (:
Ik heb zelf een zoutoplossing gemaakt voor in mijn neus x'D Maar dat werkt maar eventjes. Ik heb het gevoel dat ik geen hersens heb, maar alleen maar snot dat er allemaal uit wilt
Ik heb zelf een zoutoplossing gemaakt voor in mijn neus x'D Maar dat werkt maar eventjes. Ik heb het gevoel dat ik geen hersens heb, maar alleen maar snot dat er allemaal uit wilt
gebruik eens neusdruppels echt vn de apotheek ? okee je neus zal smorgens wel toe zitten , maar mss kan je makkelijker in slaap vallen (:
Seel schreef:
(...)gebruik eens neusdruppels echt vn de apotheek ? okee je neus zal smorgens wel toe zitten , maar mss kan je makkelijker in slaap vallen (:
Dat zijn bijna dezelfde Haha, okay, niet dezelfde als Otrivin en dat soort stuff, maar dat heb ik nog nooit gebruikt omdat het niet nodig is.
Seel schreef:
(...)
als je er niet van kan slapen vind ik het wel nodig :'D mr ja je kiest maar (;
Ja, de laatste keer dat ik er niet van kon slapen wist ik niet eens dat er zoiets als neusdruppels bestond, dus das zo lang geleden x'D En nu is het te laat om nog iets te kopen dus had ik het maar zelf gemaakt.
ik wil ook slapen! maar ik geraak de laatste tijd niemeer in slaap, en ik heb mij deze vakantie nog geen enkele keer kunnen uitslapen --' ik ben doodop! ö