• Pff...
    er is dus n jongen waar ik al meer dan een jaar smoor op ben maar elke keer als hij nog maar in mijn buurt komt word ik meteen knalrood. En als hij op de bus achter mij zit, durf ik bna niet meer te bewegen xD
    En dan was ik voor Kerstmis op straat uitgegleden op die sneeuw heeft hij me recht geholpen en met me meegelopen zodat hij me kon opvangen als ik nog eens uitgleed. Ik was de hele tijd knalrood en mompelde steeds: dankje dankje, kben echt een kluns, dankje

    naja nu weet hij tenminste dak besta. (A)


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Dat is al iets hé.Al denk ik wel dat hij iets gaat doorhebben,nuja als zijn hersenen zover gaan teminste.

    zo schattig :3


    The Truth is always merciless

    Etoile schreef:
    Dat is al iets hé.Al denk ik wel dat hij iets gaat doorhebben,nuja als zijn hersenen zover gaan teminste.


    khoop het. xD
    maar ja de kans dat hij me ooit op die manier is zo maar totaal nul komma nul
    :S


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    ooh das zo erg he als mijn crush me aan kijkt word ik alleen al knalrood


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    Ik heb je dubbeltopics gesloten. ^^


    Let the Night embrace you

    Eywa schreef:
    Ik heb je dubbeltopics gesloten. ^^


    owkeej * grijns schaapachtig*

    heb zo'n paar keer op dat knopje zitten klikken omdatk dacht dat de pc was vastgelopen xD


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    aww, lief toch..
    Je hebt wel geluk ahah mijn crush loopt me dan gewoon straal voorbij denk ik :P


    Like everybody and trust no one.

    da's lief van hem dat ie je hielp (:

    Als hij je helpt, en dat is al lief, en ook nog eens meeloopt om te voorkomen dat je niet nog eens uitglijdt --> denk toch echt dat hij je wel een leuk meisje vindt!


    I don't bite, most of the time <3

    Lief toch?
    Zoek anders zijn hyves en stuur hem een berichtje ofzo? ;D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Volgende keer als je hem ziet of als hij achter je op de bus zit, gewoon lachen Je hebt niets te verliezen toch ?


    None but ourselves can free our minds.

    Dat heb ik ook dan durf ik ook nooit tebewegen xD


    ailoveejoee.

    Wist die van mij maar dat ik besta


    Queen of Hell is my name

    Ghostwriter schreef:
    zo schattig :3


    When you can live forever, what do you live for?