• Mijn foto op msn was dus dezelfde als de foto die ik hier op Q heb als profielfoto. Maar toen begon zo'n kind over dat het Justin Bieber is. Maar het is hem niet eens, het is iemand anders. En nu blijft ze doorzeuren over dat het Justin is. Maar ik bedoel hallo, ik weet zelf heus wel wie ik op mijn foto heb staan.

    Meer mensen die dat soort mensen kennen, en wat doe je eraan?


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    negeren? :')
    En wie is dat op je foto?


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    ik dacht ook eerst dat hij het was maar toen keek ik beter en leek hij er niet echt op, héhé : D
    Ik had ooit eens een foto van mezelf getrokken en niemand, maar ook echt niemand!, wou geloven dat ik dat was. wtf !?


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Saviour schreef:
    negeren? :')
    En wie is dat op je foto?


    Dan gaat ze Buzzeren.
    Het is Hinne van Only Seven Left.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Negeren of gewoon blijven ontkennen. Die zal dat wel moe worden ni?

    Zeg gewoon: "Het interesseert me eigenlijk niet of jij het gelooft of niet. Als je het niet wilt geloven - moet jij weten, ik zit er niet mee. Ik weet namelijk zelf wel dat het Justin niet is. Maar als jij zo eigenwijs blijft doen, mag je me weer aanspreken als je normaal doet. Doei."

    - Gewoon scheit aan hebben.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    wat een dom kind :'D zeg gewoon stfu en negeer haar dan.


    The Truth is always merciless

    Blokken!
    O nee, dat is zielig. (lol)


    Some people make the world special just by being in it

    DAT IS HINNE ö

    raar mens :'DD maar ik moet zeggen, van ver weg had ik het eerst ook niet gezien x;


    Destroy what destroys you.

    Tsja, degenen die er niet uithalen dat mijn ava een handgranaat is zijn dom -gayhand- (krul)


    No growth of the heart is ever a waste

    Zeg zo;
    Meisje, ik weet wel wie er op mijn foto staat, en als ik zeg dat het niet JB is, dan is het niet JB. En als jij zo graag door wilt zeveren, doe je dat maar, maar aub niet hier.

    óf je stuurt haar gewoon die foto in het groot zodat ze zélf kan zien dat het Justin Bieber niet is.


    None but ourselves can free our minds.

    Het is een ukelele, kijk beter D:<


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)