• Ik kan er niet aan doen, maar ik vind het leuk als mensen ruzie maken en dan wil ik me er altijd mee bemoeien. But, dat probeer ik dan niet te doen, hoor. (a)

    Edit: Natuurlijk vind ik het niet leuk als mensen serieuze ruzie hebben ..

    [ bericht aangepast op 18 feb 2010 - 14:09 ]


    Some people make the world special just by being in it

    Ik vind het best wel irritant...


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Sentiment schreef:
    Ik erger me er meestal aan. En dan wil ik me er mee bemoeien, om het op te lossen.


    Happiness hit her like a train on a track

    Saviour schreef:
    (...)

    Zeg dat tegen haar en niet tegen ons. Ze zal het heus wel begrijpen dat het niet je bedoeling was, misschien heeft ze gewoon een kutdag. Praat het uit. Dit is stom. -sorry-


    Ik kan niet goed met boze/chagrijnige mensen praten, haha.
    Dan word ik juist boos, en dan komt er nogmeer ruzie, dus ik wacht daar nog wel even mee. :3


    Smiling but close to tears.

    kvind ruzie zelf niet zo leuk :(


    Your Butt is Mine!

    Ik bemoei me er meestal niet mee, tenzij een ruzie te erg dreigt te worden (wat heel vaak zo is tussen mijn vader en zusje). Dan probeer ik de boel een beetje te sussen, want ik kan er echt niet tegen als 2 mensen in het huis naar elkaar aan het schreeuwen zijn.


    I clicked my heels and wished for you.

    Bravery schreef:
    Ik bemoei me er meestal niet mee, tenzij een ruzie te erg dreigt te worden (wat heel vaak zo is tussen mijn vader en zusje). Dan probeer ik de boel een beetje te sussen, want ik kan er echt niet tegen als 2 mensen in het huis naar elkaar aan het schreeuwen zijn.

    Oh, dan doe ik hier thuis lekker mee. Maar dan sta ik wel bij degene waar van ik echt vind dat ie gelijk heeft.. Niet bij degene die ik leuker vind, ofzo :'D


    Some people make the world special just by being in it

    Soms is het inderdaad erg grappig om je er mee te moeien, haha :') ik lach me meestal dood dan ;3

    Join my club, ik heb nu ruzie met iemand ;D!

    Whahaha :')


    I don't need words to feel those lips.

    Ik vind het niet erg ruzie te hebben met iemand die ik niet moet, ik vind het dan grappig (;


    The soul needs autumn.

    Sentiment schreef:
    Ik erger me er meestal aan. En dan wil ik me er mee bemoeien, om het op te lossen.


    Just a simple "I love you" (:

    Ik hou wel van een aardige discussie, als het daar maar bij blijft.
    Wat ik wel echt zielig vind is dat je op cyberspace of in real life expres over diegene gaat lullen terwijl je dat ook niet zou doen als je nog bevriend was met diegene.

    - Of anderen bij je ruzie betrekken, erg laag.

    [ bericht aangepast op 17 feb 2010 - 20:57 ]


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Ons klein vechtersbaasje. ;D
    Haha, wanneer was da nu ook al weer dat ik zei dat ik zin had om ruzie te maken. Gij zo kei droog, ik ook. ;o
    Haha. (flower)


    We'll never be as young as we are tonight

    Ik haat ruzie, dan voel ik mij heel erg fucked-up.


    I found myself in Wonderland.

    Ruzie is grappig.
    Vooral als mensen zichzelf dan weer gaat tegenspreken of domme dingen zeggen die helemaal niet kloppen. Dan lach ik ze altijd **hard uit.


    I'd rather go naked than wear fur.