• IK BEN VERLIEFD! Op Bill x]
    Maar kan hem toch niet krijgen.
    Trouwens, Heb jij ook iets met Godverdomme, ik bedoel dus. een probleempje ofseeu xp


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    Je bent Moderator en gaat dan Dom doen? Omgg -,-

    Dat staat hier helemaal buiten, nogmaals, ik geef m'n mening. ^^

    Je bent Moderator en gaat dan Dom doen? Omgg -,-

    omg... wie doet hier nou dom??? dat ze moderator is, staat hierbuiten, dat er nou mensen gestraft worden omdat ze reclame maken, of omdat ze nutteloze topics plaatsen waar niemand in is geïnteresseerd en die dan verwijderd worden, is alleen maar goed.
    ik bedoel, IK en nog meer mensen hebben geen gezeik in: MIJN QUIZ IS OOOO ZO GOED, JE MÓET HEM GEWOON MAKEN en dat 3 keer op een dag, zodat ze hun eigen quizzen niet eens uit mógen kiezen, of gezeik over een broek die te strak zit:S
    TIS TOCH BETER DAT DIE IRRITATIE WORDT VOORKOMEN?
    en daarbij, BOMM IS SUPERLIEF


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    Nee niet hier ^^

    Omg, Loop Bomm niet af te zeiken! Het zou me niet verbazen als Bill gay is. Fantaseer lekker verder terwijl wij HIER onze mening geven.


    Bored.

    iK HEB precies het zelfde probleem als jij.gister ik lach na te denken om half 4 snachts.ik kon niets slapen omdat ik aan Bill dacht.maar inene begon ik te huilen Om bill erg raar gwn


    Heb ik ook af en toe! Eigenlijk best raar maarjaa..


    bla bla bla

    Jongens, kan het met wat minder geruuuuuuuzie?

    DANKJE =D


    I recycle my thoughts.

    MIjn god serieus.. IK vind dat Bomm gelijk heeft en gelijk word ze afgekat.. Het is niet gezond dat je zo verliefd op iemand bent.. maakt niet uit op wie.. En al helemaal als je ergens wel weet dat er toch nooit wat van komt.

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik vind het wel ziek eigenlijk?
    Het is maar een bandje, en om eerlijk te zijn ben ik er voor 99% toch zeker van dat de dude gay is.

    vind ik eigenlijk ook hoor x]
    sorry maar het zal mij niks verbazen als Bill er mee komt dat hij wel Bi of Gay is. x'D


    don't Worry...Be gay.

    MIjn god serieus.. IK vind dat Bomm gelijk heeft en gelijk word ze afgekat.. Het is niet gezond dat je zo verliefd op iemand bent.. maakt niet uit op wie.. En al helemaal als je ergens wel weet dat er toch nooit wat van komt.

    x.

    idd niet gezond O_o
    oke,ik ben ook niet heelemaal 100% maar dan op een leuke manier weetje x]


    don't Worry...Be gay.