• Ik bedenk me ineens dat ik dankzij verschillende bands goede vrienden heb gemaakt. Dat zijn dus allemaal mensen die ik tijdens concerten heb ontmoet, en met een aantal ben ik dus goed bevriend geraakt <3

    Wie heeft nog meer dankzij bands goede vrienden gekregen?


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Euh. EUH.
    Iedereen hier op Quizlet dankzij Tokio Hotel --' Ennn, mijn beste vriendin dankzij Mindless Self Indulgence<33


    You move me ......... Kurt

    Ik heb mijn allerliefste Drelletje (Lebasi) door Tokio'tje leren kennen en wat ben ik daar toch zo blij om want ik zou niet meer zonder dat gevalletje kunnen :')

    Ja daardoor heb ik ook bepaalde vrienden gekregen<3


    Why don't you break my heart

    Ik, dankzij Linkin Park & OneRepublic.


    I live for the applause, you will die for it.

    Zo veel mensen heb ik op concerten nog niet ontmoet (jou wel, Ilse ;D), maar dankzij TH en CB ben ik wel in contact gekomen met mensen die nu hele goede vrienden zijn. <3


    -

    jackstrify schreef:
    Zo veel mensen heb ik op concerten nog niet ontmoet (jou wel, Ilse ;D), maar dankzij TH en CB ben ik wel in contact gekomen met mensen die nu hele goede vrienden zijn. <3

    Jah, wij hebben vrijdag iets officiëler gemeet xD


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Miauw schreef:
    (...)
    Jah, wij hebben vrijdag iets officiëler gemeet xD

    Whaha echt he, ik zag je eerst nog niet en jij zo ineens "Anouk?" kijk ik om. "Anouk!" "Ilse!" XD


    -

    jackstrify schreef:
    (...)
    Whaha echt he, ik zag je eerst nog niet en jij zo ineens "Anouk?" kijk ik om. "Anouk!" "Ilse!" XD

    Ik was er ook echt pas om kwart over 6 =') En ik zocht je eerst, maar ik zag je niet hihi


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Miauw schreef:
    (...)
    Ik was er ook echt pas om kwart over 6 =') En ik zocht je eerst, maar ik zag je niet hihi

    Mijn rooie broek viel ook echt niet op (A)


    -

    jackstrify schreef:
    (...)
    Mijn rooie broek viel ook echt niet op (A)

    In de rij niet nee x'D


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Miauw schreef:
    (...)
    In de rij niet nee x'D

    Owjha, dat was nogal euhm, duwen en trekken! XD


    -

    jackstrify schreef:
    (...)
    Owjha, dat was nogal euhm, duwen en trekken! XD

    Zeg dat wel jah, maar dat was in de zaal ook zo >.<

    Beter gaan we nu weer ontopic x'D


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Dankzij TokioHotel heb ik mijn beste vriendin leren kennen. Op zo'n moment zie je wat een 'simpele' band voor je kan betekenen.


    Life begins at the end of your comfort zone

    Inquisitive schreef:
    Ik heb mijn allerliefste Drelletje (Lebasi) door Tokio'tje leren kennen en wat ben ik daar toch zo blij om want ik zou niet meer zonder dat gevalletje kunnen :')

    Awh, dit geldt voor mij hetzelfde, voor jou dan. En uiteraard ook voor Naansie en Naoom. :'D
    Wat ben ik Tokio Hotel dankbaar. _O_

    [ bericht aangepast op 17 feb 2010 - 16:39 ]

    Ja, een aantal.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.