• Omg ik ben echt facking kwaad op mijn moeder! Omdat zij vind dat ik teveel "emo" word -terwijl dat helemaal niet waar is!- en nu mag ik dus niet meer naar tokio hotel van mijn moeder >.< Ze heeft het me gewoon verboden!! Like ik ben echt boos op haar.!

    ikmoesthetffkwijt.

    EDIT: Stiekem gaan is écht geen optie voor mij, hoe graag ik ook zou willen.

    [ bericht aangepast op 17 feb 2010 - 19:59 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 16 feb 2010 - 20:15 ]


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Ik zou gewoon gaan.
    Dan heb je tenminste een leuke avond gehad, al moet je de consequenties maar voor lief nemen. (:
    Maar dat is wat ik gedaan zou hebben. ;')


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Ik zou gewoon stiekem gaan of ze het nou door zou hebben of niet. Echt waar, als 't mijn moeder was oeeeeew, dan had ik der toch even zolang niet meer aangekeken zonder totaal te flippen.


    Scream for mercy!

    goeie tip: loop komende zes dagen in roze kleren, uggs, verf je haar eng blond, vul je bh op en kom elke avond met een andere jongen thuis (koop je klasgenoten gewoon om ;]) kijken of ze dat minder erg vind dan emo >.<


    You're the heir, I'm the forgotten grave..

    Dat is shit. Sommige kinderen in mijn klas vinden dat ik emo ben terwijl dat nergens op slaat. Ik draag soms zwart maar dan met een andere kleur en heb nog gewoon blond haar, draag nooit make-up en hoe komen ze erbij dat ik mezelf snij. Troost je, je bent niet de enige met problemen.


    Queen of Hell is my name

    Dat vind ik echt kei erg voor je.
    Kan je niet iets afspreken met je moeder ofzo?
    Zodat je toch mag gaan.


    One Day you'll remember me...

    xJumbie schreef:
    goeie tip: loop komende zes dagen in roze kleren, uggs, verf je haar eng blond, vul je bh op en kom elke avond met een andere jongen thuis (koop je klasgenoten gewoon om ;]) kijken of ze dat minder erg vind dan emo >.<


    Jaa precies!
    Helemaal gelijk!
    En als dat niet helpt moet je er júist Goth bij gaan lopen. Met giga plateauzolen, zwarte make up + lippenstift, je haar zwart verven, spike's kettingen en armbanden omdoen, gescheurde zwarte net-panty, enzeuvoorts. Allemaal speciaal om haar te jennen :'D

    Omg sorry heur maar dat had ik echt serieus gedaan, of jij het doet moet je zelf weten maar ík had het geflikt!


    Scream for mercy!

    en dan nog, moest dat zo zijn, wat een stomme reden. kan je geen foto's zoeken van je moeder vroeger toen ze zelf zulke fase had, die heeft iedereen toch wel gehad niet?


    act, don't talk

    Hoe kan je in godsnaam té veel emo zijn?
    Daarbij ze moet toch begrijpen dat dat de puberteit is? Alsof zij nooit zo was toen ze jonger was ...
    Én come on! Té veel emo?! Waar heeft die da vandaan seriously 0.o ...
    Daarbij wa kan Tokio Hotel daaraan doen, je kent ze dan toch niet? Hoe kan dat dan invloed hebben?
    Je zou in staking moeten gaan ... Niet meer naar school willen gaan fzo x3


    Everyone's a hypocrite, even I am.

    T0MCEST schreef:
    Oké. nu vind ik je moeder raar.
    Ik bedoel als was je een emo die zichzelf het graf insnijd -ik zeg niet dat alle emo;s dat doen- nou en? Ik bedoel je bent nog altijd haar dochter. En om je dan te verbieden om naar een concert te gaan, waarvan je de kaarten waarschijnlijk al hebt, slaat nergens op.
    Sorry hoor.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Jou moeder is vreemd ;o


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    wow dat is echt naaiend!

    Dat is behoorlijk kut! ;s


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Mijn moeder is echt kut, ik weet het. Ze naait me echt facking hard! Net een week van te voren. :''( Ik mag niet heen omdat zij niet wil dat het hele emo-ding gestimuleerd is.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Wat is dat nou weer voor reden, je mag niet naar TH omdat je te emo wordt :S En als je een huppel werd mocht het wel?
    Van je ouders moet je het hebben o.Õ

    [ bericht aangepast op 18 feb 2010 - 19:31 ]


    I clicked my heels and wished for you.

    en ik dacht dat mijn ouders onredelijk waren.