• Omg ik ben echt facking kwaad op mijn moeder! Omdat zij vind dat ik teveel "emo" word -terwijl dat helemaal niet waar is!- en nu mag ik dus niet meer naar tokio hotel van mijn moeder >.< Ze heeft het me gewoon verboden!! Like ik ben echt boos op haar.!

    ikmoesthetffkwijt.

    EDIT: Stiekem gaan is écht geen optie voor mij, hoe graag ik ook zou willen.

    [ bericht aangepast op 17 feb 2010 - 19:59 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 16 feb 2010 - 20:15 ]


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Wow dat is best wel erg en raar

    Ocharme,wat hebben ouders tegenwoordig?, bij zovelen accepteren die hun kinderen ni. Het is hun die je gemaakt hebben. En trek het je niet aan,je kunt stiekem gaan?

    faaaaack, ouders?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    . . .
    dat is dat meest slechtste smoes die ik ooit heb gehoord 0.o


    Life is hard and then we die

    Etoile schreef:
    Ocharme,wat hebben ouders tegenwoordig?, bij zovelen accepteren die hun kinderen ni. Het is hun die je gemaakt hebben. En trek het je niet aan,je kunt stiekem gaan?


    <3

    nee stiekem gaan lukt niet want ik weet zeker dat mijn moeder me die dagen extra goed in de gaten houd


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    > Bericht aangepast ivm hoofdletters
    > Titel aangepast


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Zullen we samen boos zijn?


    Think before you act.

    Dat is de slechtste smoes die ik heb gehoord.
    Is er niet een compromis te sluiten? :')


    Save me with your love tonight.

    Lucide schreef:
    Zullen we samen boos zijn?


    waarom ben jij boos?


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Chased schreef:
    (...)

    waarom ben jij boos?


    Ik had met een jongen voor de derde keer afgesproken (want steeds was het de sneeuw of zijn motor) en een kwartier van te voren, smst hij mij dat hij niet komt. Ik heb in het totaal 3 uur in de bus gezeten. Nou hij zoekt het maar uit!

    Jongens.... :@


    Think before you act.

    Oké. nu vind ik je moeder raar.
    Ik bedoel als was je een emo die zichzelf het graf insnijd -ik zeg niet dat alle emo;s dat doen- nou en? Ik bedoel je bent nog altijd haar dochter. En om je dan te verbieden om naar een concert te gaan, waarvan je de kaarten waarschijnlijk al hebt, slaat nergens op.
    Sorry hoor.


    neem jij het goede pad maar, ik neem een omweg.

    Ja, dat kan ik me voorstellen. Heel goed zelfs.

    Ik vind het volkomen achterlijk dat ze je niet eens een goede en/of geldige reden geeft, maar er gewoon maar iets van verzint. Ik snap echt wel dat je boos bent, en ik zou haar het niet gunnen tegen haar te praten. Echt, wat is dit voor smoes
    .


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    komaan zeg! je bent toch wie je bent, that's it!!
    mijn ma is zo niet, ze is een gothic.
    da's ook niet altijd even gemakkelijk.

    Als ik jou was zou ik toch gaan hoor.

    x


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    T0MCEST schreef:
    Oké. nu vind ik je moeder raar.
    Ik bedoel als was je een emo die zichzelf het graf insnijd -ik zeg niet dat alle emo;s dat doen- nou en? Ik bedoel je bent nog altijd haar dochter. En om je dan te verbieden om naar een concert te gaan, waarvan je de kaarten waarschijnlijk al hebt, slaat nergens op.
    Sorry hoor.


    helemaal mee eens


    Orders say shoot, you pull the trigger?

    that's quite sucky


    Why don't you break my heart