• http://www.quizlet.nl/stories/14321/if-she-forgets-my-face-i-am-dead-for-the-rest-of-the-world/

    wel ik vind dat het nogal vaag geschreven is enzo ik dacht eraan om het een beetje te verandere en iets uitgebreider te schrijven
    wat zouden julie doen??


    een hoofdstuk uit de story (als voorbeeld)

    de vakantie was zwaar en lang. mijn verjaardag kwam in zicht (5 augustus) iedereen denkt natuurlijk: "ooh joepie,mijn verjaardag". wel ik dus NIET. de hele dag vrolijk en opgewekt doen, alsof je de gelukkiste persoon van het universum bent, het is tenslotte je verjaardag.
    het feestje was f*cking saai wat wil je: oma's, opa's tantes en nonkels niet eens een hotte neef om mee te praten. dus dat betekend: zij aan tafel zitten kwetteren en moppen vertellen die iedereen al honderden keren gehoord heeft maar waar ze toch nog om moeten lachen en ik die in de zetel een boek zit te lezen-twilight new moon- ik heb wel mooi cadeaus gekregen: spelletjes voor op mijn wii of gewoon geld. die avond hield ik me in omdat ik wist dat ik morgen een jurk-- met korte mouwen aan moest trekken en anders zouden de verse sneden opvallen tegen mijn bleke huid


    Change, the only good thing in this world.

    Ik zou meer hoofdletters gebruiken, komma's, etc. En ook niet 'f*cking' saai erin zetten. Dan komt het wat 'echter' over. (:


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Dealer schreef:
    Ik zou meer hoofdletters gebruiken, komma's, etc. En ook niet 'f*cking' saai erin zetten. Dan komt het wat 'echter' over. (:


    beetje stom om het er nog een keer te zetten, maar ze heeft wel gelijk. Als je grammatica en spelling goed is, is het veel fijner om een verhaal te lezen.


    "Let them eat cake!"

    Wat Dealer zegt. ;D


    None but ourselves can free our minds.

    Mythical schreef:
    (...)

    beetje stom om het er nog een keer te zetten, maar ze heeft wel gelijk. Als je grammatica en spelling goed is, is het veel fijner om een verhaal te lezen.


    ja dat heb ik ook al gedacht maar eigenlijk was de vraag een beetje over de inhoud enzo,of er iets meer detail in moet

    (val niemand aan heb het waarschijnlijk gewoon een beetje verkeerd uitgedrukt)


    Change, the only good thing in this world.