• De stelling van vandaag luidt:
    Het hele gedoe rond de OV-chipkaart is veel te onduidelijk

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    Edit: Voor de mensen die niet weten wat een OV-chipkaart is: dat is een kaart waarmee je met het openbaar vervoer kan reizen. In de toekomst is het de bedoeling dat in Nederland de OV-chipkaart het enige betaalmiddel om mee te reizen is.

    [ bericht aangepast door een moderator op 16 feb 2010 - 11:38 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Wat is dat

    Volgens mij ben ik een dom bruintje :'D


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    In België hebben ze voor de jeugd zo iets wat wel alleen werkt op bussen maar dat is de Buzzypass. Dat werkt wel goed. -tot je hem kwijt bent-


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    het is leuk, nu heeft alleen rotterdam hem ingevoerd... ik kom uit enschede, ik kan het al vergeten om daar met het openbaar vervoer te gaan, want ik verrek het zo'n kaart te halen voor mijn dagjes uit, met de gevolgen dat ik lekker met de auto ga en fuck it zeg tegen het openbaar vervoer, weer zo'n strak plan van onze oh zo geweldige regering. meneer bak ellende maakt zich ook geweldig populair hiermee

    [ bericht aangepast op 17 feb 2010 - 23:02 ]

    ja, echt wel.


    <3

    Eens.


    All this dampness is damp.

    eens


    You Lack Hatred

    Eens. Ik snap er niets van (krul)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    ja ben ik het mee eens
    ik heb hem zelf nog niet maar binnekort wel
    en ik vind het allemaal onduidelijk :S

    Nou ik ging toevallig gister voor het eerst sinds 7 jaar weer met het openbaarvervoer, en godzijdank wat was ik blij dat mijn vriendin mee was. Ik wist dus echt niet hoe dat werkte met die ov-chipkaart :X
    Maar dat komt gewoon omdat ik vaag ben


    Neem je dromen eens mee de dag in!

    Closure schreef:
    Wat is de OV-chipkaart?


    Life is a beautiful struggle

    Eens.. Vind het sowieso al onzin dat studenten ook verplicht zijn om hiermee te reizigen. Is veel te onduidelijk en het werkt allemaal niet zoals het hoort te werken.


    La credenza è una medicina contro il timore

    Ravel schreef:
    Eens. Ik snap er niets van (krul)

    ik had er nog nooit van gehoord; is dat alleen in Nederland, ofzo? want ik in België weet er alvast niks van

    Joselyne schreef:
    (...)
    Dan kan je op station Rotterdam een anonieme kaart kopen. Dat leggen ze je daar wel uit hoe dat werkt =)


    Reddende engel.
    Morgen moet ik mij dus geen zorgen meer maken.
    Dank u ^_^

    [ bericht aangepast op 21 feb 2010 - 21:46 ]


    90020190

    * Overbodig *

    [ bericht aangepast op 21 feb 2010 - 21:47 ]


    90020190