• Klik <3

    Ik doe mee,
    wie nog meer?


    I clicked my heels and wished for you.

    Er is al een topic over?
    Maar dat van jou was er eerst, zie ik nu. =D

    [ bericht aangepast op 16 feb 2010 - 17:08 ]

    Dazzled schreef:
    Er is al een topic over?
    Dit topic was er eerder ^^


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Dit topic was er eerder ^^

    Ja, tot die conclusie kwam ik ook net. :'D
    En bij dat ander topic staat ook 'Dankzij Onderbroek en Bravery...' :X

    Bravery schreef:
    (...)
    Dat is echt een super gaaf idee!


    your eyes are like stars in the night.

    Ik ben cam loos en telefoon loos :(
    Dus ik ga wachten tot ik ergens een cam vind en dat kan doen


    Nothing hurts more than being disappointed by the single person you thought would never hurt you.

    Dazzled schreef:
    (...)
    Ja, tot die conclusie kwam ik ook net. :'D
    En bij dat ander topic staat ook 'Dankzij Onderbroek en Bravery...' :X

    Haha, maakt niet uit hoor ^^
    Dit topic gaat meer over de actie zelf, dus het idee om overal lieve berichtjes te plakken.


    I clicked my heels and wished for you.

    Suffer schreef:
    Inderdaad een mooie actie, maar als er meiden zijn die er echt van overtuigd zijn dat ze óf te dik zijn, óf iets anders hebben waar ze niet trots op zijn van hun uiterlijk en dan ook wéten dat het lelijk is, denk ik niet dat zoiets hun helpt veranderen. Maar misschien denk ik er zo over en anderen niet..

    Maar ik ga er niet aan meedoen, iig. :')
    Maar respect voor degenen die zich er zo hard voor inzetten!


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Bravery schreef:
    (...)
    Oeh, vertel!
    Ik denk dat ik de supermarkt inga. En de meisjes wc's tijdens een tussenuur als er niemand is. Ik wil de reacties weleens zien =)

    Oh, da's een goeie! ;d
    Maar sinds ik aan fotografie doe, ben ik van plan om zo foto's te nemen van heel veel vrouwen van verschillende leeftijden & nationaliteiten met zo van die grote kaarten in hun handen waar 'You are beautiful' en dergelijke zinnen op staan. ;d
    Of misschien zonder en dan schrijf ik dat er zelf wel bij. Maar het komt erop neer dat ik van heel veel vrouwen gewoon foto's wil maken.
    Maar vanmiddag heb ik het al geprobeerd en het lukte niet echt om iemand te vinden die eraan mee wilde doen. Volgens mij vinden sommige vrouwen zichzelf echt niet mooi, ze durven echt allemaal niet op de foto =|
    Maar ik zie wel wat ik doe. + wat ik ga doen als ik die foto's heb. Ik wil er minstens een stuk of 50 maken. ^^
    En dan ergens proberen publiceren zodat iedereen het zal zien. Om te beginnen in mijn school. Zowiezo. ;p
    Maar misschien kan je die vrouwen die dat vinden zo bespioneren met een camera en dan hun reacties vastleggen, dat zou echt cool zijn. Maarja, als ze het vinden is het al super he. ^^


    Where there is a sea there are pirates...

    PUKKELxDING schreef:
    Tadadadam

    Super! ;d
    Misschien moeten we echt zo van die mooie zinnetjes bedenken zodat degene die eraan meedoen die eventueel ook kunnen gebruiken om ergens te plakken. ;3
    Maar die van jou is echt klasse! ;d


    Where there is a sea there are pirates...

    Buh; ik ga altijd huilen bij dat liedje en nu zeker ~ dat thema ligt me gevoelig. Maar ik denk dat ik ook zo een ga maken, 't is echt mooi.
    Alleen heb ik mijn twijfels er wel bij (: haha; sommige hebben echt zoiets van: 'Pf,whatever. Ik ben lelijk dit dat.'

    [ bericht aangepast op 16 feb 2010 - 19:40 ]

    Wat als je geen foto's kan trekken ? ;o


    None but ourselves can free our minds.

    Rolemodel schreef:
    Wat als je geen foto's kan trekken ? ;o

    Dat hoeft niet he ^^
    De bedoeling ervan is om het boodschap goed over te brengen bij vrouwen. Dus je kan bv op publieke plaatsen, waar heel veel vrouwen komen, overal briefjes achterlaten waar: 'You are beautiful' of 'you are gorgeous' enzovoort op staan. Zodat die vrouwen dat vinden. Sommige hebben dat echt nodig. ^^
    Maar je hoeft er niet meteen een foto van gaan maken, dat je het boodschap overbrengt is meer dan genoeg. ^^


    Where there is a sea there are pirates...

    Suffer schreef:
    Inderdaad een mooie actie, maar als er meiden zijn die er echt van overtuigd zijn dat ze óf te dik zijn, óf iets anders hebben waar ze niet trots op zijn van hun uiterlijk en dan ook wéten dat het lelijk is, denk ik niet dat zoiets hun helpt veranderen. Maar misschien denk ik er zo over en anderen niet..

    Maar ik ga er niet aan meedoen, iig. :')
    Maar respect voor degenen die zich er zo hard voor inzetten!