• want ik word deze vrijdag geopereerd, héhé : D


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Closure schreef:
    (...)


    Nene, ik krijg nog iets anders als een spinbeugel hoor.Ik krijg een ijzer bout in mijn gehemelte en als de zwelling weg is moet ik elke week met een schroefje eraan draaien en dat zet het uit.

    Ja dat heb ik ook.(nerd)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Compass schreef:
    (...)
    Straks verander je nog in een robot!! (nerd)



    Wie weet, wie weet.(krul)


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Dealer schreef:
    (...)
    Ja dat heb ik ook.(nerd)



    Zo een ijzeren staafje met aan elk uiteinde een rondje, en die twee rondjes worden dan in je gehemelte geplaatst? Doet dat pijn? o:


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Closure schreef:
    (...)


    Zo een ijzeren staafje met aan elk uiteinde een rondje, en die twee rondjes worden dan in je gehemelte geplaatst? Doet dat pijn? o:

    Nou, het draaien wel een beetje. Want ja, je verhemeltje wordt uit elkaar gerukt. Het gaat wel snel hoor, en je voortanden zijn dan wel even gevoelig. Maar je hoeft een week of twee te draaien ongeveer (bij mij dan) en dan niet meer. Dan houd je hem nog een paar maanden.
    Het is wel zo dat je een spleetje bij je voortanden krijgt, omdat je tanden meebewegen. Na een tijdje als je niet meer draait gaan ze vanzelf weer terug. (:


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Sterkte! Ik zal aan je denken!:)

    Dealer schreef:
    (...)
    Nou, het draaien wel een beetje. Want ja, je verhemeltje wordt uit elkaar gerukt. Het gaat wel snel hoor, en je voortanden zijn dan wel even gevoelig. Maar je hoeft een week of twee te draaien ongeveer (bij mij dan) en dan niet meer. Dan houd je hem nog een paar maanden.
    Het is wel zo dat je een spleetje bij je voortanden krijgt, omdat je tanden meebewegen. Na een tijdje als je niet meer draait gaan ze vanzelf weer terug. (:


    Een spleetje? Ik krijg er eentje van 6mm! En dat spleetje gaat pas dicht wanneer ik mijn beugel heb Oo

    [ bericht aangepast op 15 feb 2010 - 18:06 ]


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Thingies schreef:
    Oei, sterkte alvast <33


    Happiness hit her like a train on a track

    Veel sterkte <3

    Alvast sterkte enzo! ;o
    En ik kom wel even langs (nerd)


    -

    veel sterkte ik hoop dat je tegen narcose kan;)


    Some angels have no wings.

    Hiphopqueen schreef:
    veel sterkte ik hoop dat je tegen narcose kan;)



    Ohja hoor, ik heb al vaker operatie's gehad (:


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Genius schreef:
    Alvast sterkte enzo! ;o
    En ik kom wel even langs (nerd)



    Oh, dat is lief hoor!(nerd)


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.