• Haha, toen ik om half 11, doodmoe in mijn bed lag, werd gesmst door mijn crush. Ik weet niet wat er tussen ons was, maar we praatten ineens helemaal niet meer, we stuurden ook geen smsjes enzo, terwijl we dat voorheen wel altijd deden. En toen begon een vriendin van me dat hij een vriendin had. Dus ik geloofde dat, en ik werd behoorlijk pissig op het feit dat ie dat niet eerder verteld had.

    Krijg ik gister dus dat smsje: 'En hoe was jou faal-en-pijnsdag? X

    Dus ik stuurde terug van: Saai, ik moest de hele dag met m'n neefje van 4 doorbrengen. Vet romantisch! Jouwnes? x

    En toen smste hij weer: Deprimerend, heel de dag niets gedaan, en steeds eraan herinnerd worden dat ik single ben ;D x

    Bleek dat hij helemaal geen vriendin had. En hij dacht omdat ik altijd een stom hoofd naar hem trok dat ik boos op hem was ofzo, maar dat was helemaal niets zo bedoeld. Dus ik dat allemaal uitleggen. En nu hebben we besloten dat we een keer gaan afspreken buiten school enzo :9~ En ik heb tot half 1 met hem liggen smsen om Valentijnsdag toch nog leuk door te komen :3

    -dansje-

    Hebben jullie nog Valentijn gevierd met je vriendje, of alleen je vriendinnen ofzo?

    [ bericht aangepast op 15 feb 2010 - 15:56 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Nouja mijn valentijnsdag was gwn een ramp.


    Nothing hurts more than being disappointed by the single person you thought would never hurt you.

    Ik met me vriendje <3 heb rozen en 500 gram chocolade gehad =D
    Wel fijn dat jou valentijnsdag alsnog leuk was =)


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Nee, alleen met m'n werk en m'n schoolboeken. Jottem ^^'


    Life is hard and then we die

    Ik was Valentijn van mezelf.
    Nee, ik vind het allemaal maar commerciële rommel en vind het de belachelijkste dag die er bestaat. Precies of je mag alleen die dag je geliefde verwennen? Het zou een dag moeten zijn op de mensen die je niet kan uitstaan, hahah.
    Maar ik ben blij voor jou! =)


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Leeeuk :'D
    Ik heb een jongen vandaag een roos gegeven ;$


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Ik was op valentijnsdag niet bij mijn vriendje :'D Hij had een feest die avond ervoor en ik ook, maar hij was vrijdag en zaterdag al bij me geweest. En ik vind het grote onzin die dag dus we wouden er soieso niks aandoen ^^


    -

    Ooooh wat leuk =D
    Ik was met mijn vriendje hier thuis, en er was carnaval, en we hadden ons geschminkt :'D
    Dus hij had een roze groene blauwe snor en ik een gele en een rode neus!


    I don't need words to feel those lips.

    valentijnsdag was carnaval voor mij:P dus vetgezellig


    Why don't you break my heart

    ooeh wat lief <3!

    ik heb het gevierd met familie, omdat mijn ouders zijn getrouwd op valentijn! (ja dat is puur toeval en niet omdat het zo romantisch is xD)
    Mijn vriendje was er ook, maar dat was voor het feestje xd
    Ik doe eigenlijk niet echt aan Valentijn, het is veel leuker om spontaan iets te krijgen, vind ik (a)


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Erm, ik had ruzie met mijn vriendje, en had het uitgemaakt.. En toen was het weer aan :'D Voor de 3e keer xd


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Compass schreef:
    Ik was Valentijn van mezelf.
    Nee, ik vind het allemaal maar commerciële rommel en vind het de belachelijkste dag die er bestaat. Precies of je mag alleen die dag je geliefde verwennen? Het zou een dag moeten zijn op de mensen die je niet kan uitstaan, hahah.
    Maar ik ben blij voor jou! =)


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Juist niets gevierd hier.
    Had ook niets verwacht.!


    Your Butt is Mine!

    xSKITT schreef:
    Juist niets gevierd hier.
    Had ook niets verwacht.!


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    ja met mijn vriend <3

    heb een hart met chocola gekregen :9~


    I solemny swear i am up to no good

    Ik ben met vrienden naar de bios gegaan om Valentine's day te bekijken :'D