• Ik weet niet of het al ooit eens voorgesteld is, maar soit.
    Ik wou het dus gaan hebben over de niveaus hier. (nerd)
    Ja kijk, ik heb zo al meer dan 60 hoofdstukken geschreven en eigenlijk zouden die moeten meespelen in mijn niveau, maar dat doen die dus niet, alleen quizzen doen dat. En nu heb ik toch wel geen quizjes zeker. Zou het niet makkelijk zijn moesten de hoofdstukken ook meespelen bij het aantal quizzen ontworpen? Anders krijg ik dat niveau nooit omhoog. (En mss dat hetzelfde kan gelden voor hoofdstukken gelezen/ quizzen ingevuld?)
    't Is maar een suggestie hé. (nerd)


    I'll keep you a daydream away.

    SugarGuitar schreef:
    Dat is toch al?
    Iemand had dat nog eens voorgesteld, en Rutger heeft er meteen iets aan gedaan toen.
    Ik heb nu ook 5 sterren, want bij mij telt die de hoofdstukken wel mee.
    (...)

    Topic
    Bij mij doe 'ie dat niet hoor? Bij mij staat hij nog steeds op de twee quizzen die ik heb, terwijl ik echt best wel wat hoofdstukken heb. In ieder geval meer dan vijf.


    Life is hard and then we die

    Ik dacht dat al zo was?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Bij mij doe 'ie dat niet hoor? Bij mij staat hij nog steeds op de twee quizzen die ik heb, terwijl ik echt best wel wat hoofdstukken heb. In ieder geval meer dan vijf.

    Maar jij hebt in totaal nog geen 50 hoofdstukken/quizzen geschreven. 2 quizzen + 35 hoofdstukken is bij mijn weten 37. :P
    Je moet er 50 in totaal hebben voor niveau 5.
    Maar als je bij je statestieken kijkt staat er toch degelijk:
    - Niveaus worden slechts één keer per dag ge-updatet
    - Hoofdstukken uit stories tellen als 1 quiz mee!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Oh, oké, my bad. Laat dan maar ;x

    Hoofdstukken tellen idd sinds een paar weken mee voor je niveau.

    Maar er stond ook nog een klein foutje op de pagina waar je niveau vermeld staat. Vanwaar de verwarring.


    Dit is mijn signature...

    Maar, ik heb 5 sterren en heb ook maar 2 quizjes gemaakt of zo (':
    Toch ben ik voor ;D

    Mij kan het eigenlijk niks schelen :Y)


    it's so empty living behind these castle walls

    Hmhm, voor.

    ik zit hier niet echt voor de quizzen, meer voor de stories. dus ja... ik vind dat het wel mag :D


    (^_^)

    Waarvoor dienen die niveau's eigenlijk?


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    jackstrify schreef:
    Voor, want anders had ik nu ook al lang 5 sterren XD


    Hope goes lost but never dies.

    Fortune schreef:
    Ik ben voor.


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.