• Kijk hier om te zien waar die over gaat. Als je het niet in het Engels kan lezen, lees dan maar ergens anders op wikipedia in het Nederlands, ook al is die samenvatting daarvan niet zo goed, vind ik zelf.

Maar oké. Ik heb hem gisteravond gezien, en ik vond hem echt heel eng. Vooral toen ze zei van "we're gonna die out here tonight.."
    En is het nou echt waar dat die camera een jaar geleden is gevonden en dat die drie studenten ook echt dood zijn? Want op wikipedia etc. staat dat het fake is, maar als je op die site kijkt waar je moorden/doden van Maryland gaat opzoeken, zie je die drie studenten erbij staan. :/

You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

MrsHangover schreef:
    (...)
    Nee die ook niet (nerd).

Oh.(krul)

You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

Dealer schreef:
    (...)
    Het einde is iedergeval dat ze Josh (degene die als eerst verdween) horen schreeuwen, en daar gaan ze achteraan. Dan komen ze bij een huis, en Mike gaat als eerst naar binnen. Als Heather even later binnen komt, ziet je nog net Mike met zijn gezicht naar de muur kijken, en dan hoor je Heather gillen, dan valt de camera en is het stil.

Nee,Mike is opgehange..

Imperfection Is Beautiful

Op Halloween keek ik die film en ik vond er niets eng aan terwijl ik bang ben van horror...
    Komt gewoon omdat ik er geen hol van snap!! :')
    Het enige wat nog een ietsiepietsie eng was, was het deel bos waar de takken de vormen hadden van ophangende voodoo-poppetjes...

You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

Ik heb de dvd thuis. En volgens mij had ik daarop gelezen dat het een waargebeurd verhaal is. Maar dan wil dat zeggen dat die film zelf niet de echte beelden bevatten.
    Maar het zou echt gebeurd zijn. ^^
    Ik vind op zich wel een goede film. Alleen vind ik hem soms langdradig. Het houd je wel in spanning. Je denkt constant dat er iets gaat gebeuren, en dan gebeurd er wat, maar zie je het niet. x]

I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

Ik snapte het einde inderdaad trouwens ook niet (krul)

Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

Cassidy schreef:
    Ik snapte het einde inderdaad trouwens ook niet (krul)

In het begin vertelde een dorpsbewoner dat de molenaar de kindjes in de hoek zette omdat hij hun gezichten niet aan durfde te kijken. Op het einde komt Heather beneden en ziet haar vriend in de hoek staan. Dan weet je dat het verhaal van die ene bewoner klopte. Daarna zie je dat de camera valt die ze vast had. Dan weet je weer dat zij ook vermoord wordt.

I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

Kvind hem niet eng :x
    Ze hadden die ons laten zien vlak voor we een bosspel gingen spelen ;D

Ik durf niet te kijken?
    Ik schrik me al rot onder 3D films O.o

Nee nee maar ik haat horror :Y)

You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

Dealer schreef:
    Kijk hier om te zien waar die over gaat. Als je het niet in het Engels kan lezen, lees dan maar ergens anders op wikipedia in het Nederlands, ook al is die samenvatting daarvan niet zo goed, vind ik zelf.

Maar oké. Ik heb hem gisteravond gezien, en ik vond hem echt heel eng. Vooral toen ze zei van "we're gonna die out here tonight.."
    En is het nou echt waar dat die camera een jaar geleden is gevonden en dat die drie studenten ook echt dood zijn? Want op wikipedia etc. staat dat het fake is, maar als je op die site kijkt waar je moorden/doden van Maryland gaat opzoeken, zie je die drie studenten erbij staan. :/

We hebben het daar over gehad met Engels.
    Het is niet waar, maar het was de bedoeling dat iedereen zou denken dat het wel zo was. Daarom hebben ze die op die site laten zetten en al.

Don't walk away and leave without a reason.

Die film is eng ;o

Hated by many, confronted by none!

ik ben hem nu aan het kijken haha

We can only learn to love by loving.

Volgens mij, zijn die drie studenten echt verdwenen in dat bos en nooit terug gevonden, en is dat verhaal erom heen verzonnen.

Blitzkrieg schreef:
    Ik durf niet te kijken?
    Ik schrik me al rot onder 3D films O.o

Nee nee maar ik haat horror :Y)

Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

Wat een saaie film :$ ik vond hem eerder grappig dan eng, sorry Shireen

We can only learn to love by loving.

The Blair Witch project kan waargebeurd zijn, maar dan wel in een compleet andere eeuw dan deze.
    Veel mensen zijn het gebied wezen opzoeken, en kwamen er levend uit. :Y)

(USER WAS BANNED FOR THIS POST)