• Kijk hier om te zien waar die over gaat. Als je het niet in het Engels kan lezen, lees dan maar ergens anders op wikipedia in het Nederlands, ook al is die samenvatting daarvan niet zo goed, vind ik zelf.

    Maar oké. Ik heb hem gisteravond gezien, en ik vond hem echt heel eng. Vooral toen ze zei van "we're gonna die out here tonight.."
    En is het nou echt waar dat die camera een jaar geleden is gevonden en dat die drie studenten ook echt dood zijn? Want op wikipedia etc. staat dat het fake is, maar als je op die site kijkt waar je moorden/doden van Maryland gaat opzoeken, zie je die drie studenten erbij staan. :/


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Giggle schreef:
    (...)

    Ja i know but waarom zie je die gast zo kijken naar de muur dat snap ik niet maar ik denk dat ik het ook nooit zal snappen x') ?

    Heeft dat niet te maken met een of andere man die een kind vermoord terwijl een ander kind in de hoek staat ? + staan er daarom zo geen kinderhandjes op die muren ? Dacht ik toch zo.


    None but ourselves can free our minds.

    Dealer schreef:
    (...)
    Oh, ja dat. Dat komt omdat de moordenaar de blik niet kon verdragen van de kinderen als ie vermoordde.


    Ahzo , dus is dat de moordenaar ofzo ?


    I found myself in Wonderland.

    Giggle schreef:
    (...)

    Ahzo , dus is dat de moordenaar ofzo ?

    Ja, daar worden ze vermoord. Degene die tegen de muur staat is een kind. (Die Mike)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Dealer schreef:
    (...)
    Ja, daar worden ze vermoord. Degene die tegen de muur staat is een kind. (Die Mike)


    Maar is hij al dood daar ? Want hij staat recht ? x)


    I found myself in Wonderland.

    Giggle schreef:
    (...)

    Maar is hij al dood daar ? Want hij staat recht ? x)

    Nee, nog niet.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik heb hem al eens gezien en ik vond die echt sucken. Ik dacht echt dat ik er mee in mijn broek ging pissen. Maar ik vond hem echt saai.

    Ik vind hem saai, maar dat zal te maken hebben met het feit dat het gebruik van de camera verschrikkelijk onprofesioneel was :B.
    En het is niet echt waar, maar de legende van de Blair Witch doet daar wel de ronde. Hoewel velen denken dat het wél waar is, omdat het zo realistisch lijkt voor het gebruik van de gewone camera. Ze geloven dat het echt waar is omdat de roddel ten ronde doet dat ze daarna de camera gevonden hebben, en dat is wél waar. Maar alleen de laatste scene, waar die gast tegen de muur staat, stond erop. Dus de film zelf is niet echt gebeurt, het zijn allemaal acteurs. Zoiets was het, denk ik ...

    [ bericht aangepast op 14 feb 2010 - 15:31 ]


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Ik zocht hem op omdat ik heksen cool vond en toen heb ik die geschiedenis gelezen, zag er echt uit maar is denk ik niet zo ;x


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

    Dealer schreef:
    (...)
    Oh, ja dat. Dat komt omdat de moordenaar de blik niet kon verdragen van de kinderen als ie vermoordde.


    ik kan niet meer volgen?


    Change, the only good thing in this world.

    Ik heb ´m´ gezien, viel opzich best mee de film, ik keek m juist om te schikken enzo maar dat viel best wel tegen, nou ja iedereen moet m minstens een keer zien ..(hoera)


    En de film is niet echt, die mensen leven allemaal nog, het is net als peranormal activity die is ook dikke nep ...

    [ bericht aangepast op 14 feb 2010 - 15:42 ]


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Ik ga hem op youtube kijken. Is ook nog 's goed voor mijn engels.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Ik heb hem gezien. Het is de enige horrorfilm waarbij ik echt bang ben geweest. Ik vond hem echt vet eng.
    En het verhaal is waargebeurd, tenminste dat zeggen ze. De film is wel fake.

    [ bericht aangepast op 14 feb 2010 - 16:03 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Cassidy schreef:
    Ik heb hem gezien. Het is de enige horrorfilm waarbij ik echt bang ben geweest. Ik vond hem echt vet eng.
    En het verhaal is waargebeurd, tenminste dat zeggen ze. De film is wel fake.

    Ja, inderdaad. Volgens mij hebben ze het gewoon nagedaan, maar is het wel echt gebeurd. Alleen is volgens mij de laatste scène wel echt.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Als ik me niet vergis is hij wel gebasseerd op een waargebeurd verhaal, maar de film is fake. Het is gewoon een film en geen documentaire. Ik vond hem heel orgineel en spannend toen ik hem voor het eerst zag (krul)


    Wie du mir, so ich dir.

    Dealer schreef:
    (...)
    Ja, inderdaad. Volgens mij hebben ze het gewoon nagedaan, maar is het wel echt gebeurd. Alleen is volgens mij de laatste scène wel echt.
    Nee die ook niet (nerd).


    Wie du mir, so ich dir.