Dat is niet de auto van Bill.
Ik heb van horen zeggen dat de auto van Georg is en dat Bill hem mocht lenen, omdat hij zijn rijbewijs nog niet zo lang heeft of whatever.
naar het schijnt heeft Georg een hele reeks auto's
Ik weet niet of het waar is maar dat heb ik horen zeggen.
Ik heb van horen zeggen dat de auto van Georg is en dat Bill hem mocht lenen, omdat hij zijn rijbewijs nog niet zo lang heeft of whatever.
Volgens mij is die auto gewoon van Bill, want Georg heeft toch een Audi A6 (dat was te zien in een filmpje op TH tv)
Maar ik vind het ook wel iets voor Georg om zoveel auto's te hebben Nieuwe verslaving
Volgens mij is die auto gewoon van Bill, want Georg heeft toch een Audi A6 (dat was te zien in een filmpje op TH tv)
Maar ik vind het ook wel iets voor Georg om zoveel auto's te hebben Nieuwe verslaving
Jaa, k weet het ook niet zeker, maar mijn vriendin vertelde het en zij staat op één of andere manier dichtbij Tokio Hotel, zij weet veel van hun. Dus denk ik dat het waar is
Jaa, dat kan ook.
Want soms heb je zo van die dingen wat is tijdschriften staan, net zoals Bill een lief had ofzo,
De laatste keer heb ik gelezen dat ze zeiden dat lafee & Bill iets samen hadden
dat is ook niet waar, dat stond er dan ook bij
Kan Bill überhaupt wel autorijden? Hij scheen toch 20x te zijn gezakt..? En .. ik weet niet wie het zei maar.. volgens mij is het de auto van Georg^^ .