• Bij ons op school kan je voor Valentijnsdag rozen of een hartjeslolly voor elkaar kopen enzo.
    Dus onder Engels komen ze ineens 7 rozen en 4 lolly's bezorgen. Allemaal voor één jongen; Sam. Van zijn vriendin ofcourse, maargoed.
    Dat meisje heeft gewoon 20 euro uitgeven voor hem. Aan de ene kant zonde van je geld, maar het is wel ongelooflijk lief. Dus Sam helemaal glunderen enzo, vet schattig.
    Dus ik zeg zo: 'Wat heb je eigenlijk voor haar gekocht? 1 roos?'
    Sam: 'HAHAHAHA HELEMAAL NIETS.'
    De hele klas lag dubbel, haha. Vet lullig.
    En toen zei hij: 'Maar zodra ik haar tegenkom ga ik haar de hele dag vasthouden en knuffelen'
    Toen is ie uiteindelijk nog in de kleine pauze naar de stad gefietst om alsnog een bos rozen voor haar te kopen :'D Echt lief. Vervolgens moest ie wel nakomen omdat ie een kwartier te laat in de les kwam, maar dat boeide hem niet.

    En ik heb voor het eerst sinds ik op mijn school zit ook een roos gekregen. Wel van mijn beste vriendin, maar dat maakt niet uit. Ik heb er in ieder geval eentje gehad :'D De halve klas dacht dat ik een lover had, haha.

    Hebben jullie ook rozen of lolly's gekregen of doet jullie school daar niet aan?

    [ bericht aangepast op 12 feb 2010 - 18:12 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    hahah cute!^^
    wij doen daar niet aan :]


    T O K I O H O T E L < 3

    Ik heb geen roos gekregen, haha.Maar op onze school is dat lame


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    bij ons op school kun je rozen geven, maar ik krijg nooit wat

    X


    Haters make me Famous

    Ik zit in de organisatie van de rozenactie. Er was iemand die tien rozen (5 euro) voor dezelfde persoon verstuurde. En die jongen die dat deed was best knap. Ik zeggen tegen een 'collega': Waarom stuurt ie die rozen naar haar? Ik moet op die lijst staan.
    (baby)


    No growth of the heart is ever a waste

    Wij doen daar wel aan
    een vriendin kreeg van haar boyfriend een roos, maar hij zat niet bij ons op school, dat hadden ik en een vriednin samen stiekem geregeld


    We can only learn to love by loving.

    Dat is echt zó lief.
    Bij ons kwamen ze met 40 rozen aan ofzo.
    en ik kreeg er een.
    En die rozen waren half dood.


    Smiling but close to tears.

    Wij hadden hele mooie roze rozen ^^ Eentje van m'n BF gekregen, verder niet echt interessant. :3


    Hope goes lost but never dies.

    Vorig jaar deed onze school nog aan rozen. Dit jaar heb ik geen roos gezien?

    Onze school doet daar niet aan.


    Even a white rose has a black shadow.