• Ik ben mijn haar aan het kleuren. Met spoeling. Het is donkerbruin, eigenlijk wilde ik zwart voor carnaval. Want ik word bij en dan wil ik zoveel mogelijk zwart/wit. Maar dat kan mijn blonde haar niet aan.
    Dus dan bruin, want ik wilde mijn haar eens kleuren.
    Jullie ook eens gedaan? En welke kleur? En vonden jullie het ook spannend de eerste keer?


    everything, in time

    Mijn haar is van zichzelf donkerblond met kleurverschil erin. Mijn haar is van zichzelf 2/3 kleuren Ik heb er 2 kleuren highlights inzetten waardoor het geheel lichter lijkt. Ik heb dus iets van 4/5 kleuren blond in mijn haar uiteindelijk. Maar ik heb het de kapper laten doen, die ik wel vertrouw. Dus heel spannend vond ik het niet.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    DAt vondt ik zeker, aangezien het toen rood werd :Y)


    -

    Ik heb het best wel vaak gekleurd, waardoor het nu helemaal dood is. Dus ik verf het voorlopig niet meer. Als het weer beter is, ben ik van plan het bruin te verven (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik heb mijn haar nog nooit geverfd :Y)


    Never run out of reasons to smile...

    Ik ben van blond naar zwart gegaan, van zwart naar bruin, van bruin naar rood en nu is het bruinachtig omdat het dood is en ik er dus maar even vanaf blijf :')


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    jackstrify schreef:
    DAt vondt ik zeker, aangezien het toen rood werd :Y)

    Haha, bij mij ook :'D


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ik wil het verven, maar niemand anders vind het precies een goed idee... :p


    Get outta my head!

    Ik heb mijn haar al op jonge leeftijd geverfd, maar dat waren blonde highlichts. Wel het meest slechte wat mogelijk is voor je haar, aangezien dat al het zwarte pigment uit mijn haar haalt en het nog doder maakt dan het is. Vandaar dat ik dat vier jaar niet heb gedaan.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb roze blauw zwart bruin en paars gehad =D


    I don't need words to feel those lips.

    ik heb zwart haar van mezelf.
    dus
    ik ga mooi niet bleken.
    en ik vind haar verven.. naja it's a turn off. hahaha

    Twinkle schreef:
    Ik heb mijn haar nog nooit geverfd :Y)


    Happiness hit her like a train on a track

    Ik heb het wel eens zwart gehad, en heel licht blond. Maar nu heb ik het gewoon weer bruin. Ik had meer zoiets van: Ik zie wel wat eruit komt en als het verkloot is, jammer dan.

    jackstrify schreef:
    DAt vondt ik zeker, aangezien het toen rood werd :Y)


    same here :'')


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Ik laat mn haar altijd verven bij de kapper. Ik denk dat als ik het zelf doe dat het dan heel lelijk word. x'D
    Anyways, ik had eerst blond haar. Heb het toen nóg lichter gemaakt en een tijd later donkerbruin geverfd. Nu is het aan de binnenkant bruin en aan de buitenkant word het steeds blonder. [Ik laat het steeds blonderen bij de kapper.] En mn haar gaat er ook niet dood van ofzo, ik heb het gevoel dat het weer gaat leven al sik het geverfd heb, mja.. xd


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Ik heb ooit een blonde coontail gehad die ros was uitgeslagen, dus ik denk dat ik nooit mijn haar ga kleuren héhé :'D


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.