• Ik ben nogal dol op konijnen, en heb er zelf 3, maar op een zorgboerderij waar ik vaak ben was een vlaamse reus. Ze heette Diesel, ik was vanaf het moment toen ik haar zag helemaal dol op haar en toen noemde ik haar Diesel, omdat ik dat wel een grappige naam vond. (: Ze was heel lief en mak, en af en toe als je haar op de arm had moest ze gapen. Ik mis haar nu zo! Want ze hebben haar sinds zondag in laten slapen, omdat ze een zere poot had. Ze had haar duimnagel eraf, -geen idee hoe dat kwam, misschien door het graven en de grond koud en hard is?- dus moest ze met haar pootje in een bakje met biotex. De eerste paar dagen ging het goed, maar later werd het erger met haar. Ze kreeg veel meer pijn, ging knarsen tanden -dat betekent bij konijnen hevige pijn- & Nu mis ik haar zo, en bij het schrijven van dit probeert er weer een traan te ontsnappen. Nu ben ik dus dol op vlaamse reuzen, & wil ik er later ook een -als ik de konijnen die ik nu heb niet meer heb, niet dat ik ze weg doe want ik hou super veel van ze-. Maar ik vind het dus zo raar dat ze er niet meer is, ik ging meestal elke ochtend bij haar kijken en wat lekkers geven. En nu is ze er gewoon niet meer! Weg! In de konijnenhemel. Ik hoop dat ze nu niet meer pijn heeft, en lekker rond hupt in de konijnenhemel. I miss you <3

    &
    om het topic een beetje nuttig te maken, hebben jullie ook een konijn of vlaamse reus gehad?


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ja, en mijn mama zei op een dag dat hij was weggelopen en 5jaar later (dit jaar bij Kerstmis) ben ik er dus achter gekomen dat mijn konijn eigenlijk was gestorven.Hij noemde Sloef


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Ik heb nog geen konijnen gehad. Wel cavia's. ;D
    Maar konijntjes zijn cute :3 + ik vind het erg voor je, dat ze dat konijntje hebben laten inslapen, maar nu heeft het tenminste geen pyn meer. <3

    [ bericht aangepast op 11 feb 2010 - 18:42 ]


    None but ourselves can free our minds.

    nee.
    Ik vind konijnen cool, ik gebruik altijd konijnensmileys op msn. (krul)


    Smiling but close to tears.

    Ik heb konijnen gehad vroeger, maar ik vond ze stom. Ik vond mijn cavia's veel leuker. Heel veel sterkte!


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik heb een konijn (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Oooh, veel sterkte!
    Ik heb nu 2 konijnen. Dwergkonijnen, heel wat anders dan een Vlaamse Reus. Maar wij hadden vorig jaar/2 jaar geleden ofzo, ook 2 Vlaamse Reuzen. Die zijn echt zoooo lief <3


    I'd rather go naked than wear fur.

    Ik heb nog maar pas drie weken weer een dwergkonijn.
    Genaamd: Louis.

    Mijn vorige konijn heette stamper.
    En mijn zus haar vroegere konijnen heetten: Bollie en Rakker.

    Nahwww sterkte!
    Wij hebben ook een konijntje!


    I don't need words to feel those lips.

    Ik had een konijn, maar die is overleden.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.