• Heii!
    Ik zag dat iemand anders op Q een bericht had geplaatst met darin de vraag of het er bij Tokio Hotel hard aan toe gaat.
    Ik dacht dat duwen al erg was. Maar iemand reageerde dat ze ook slaan?
    Gaat het er echt zo hard aan toe daar? :|
    'xo


    Beautiful people, are people who smile.

    SMELLYALATA schreef:
    (...)
    Nou zo'n meisje liep naast mij, en ze probeerde voor te kruipen en toen zaten we dus klem :')

    Hihi das best grappig x'D


    Beautiful people, are people who smile.

    Ow, dan neem ik alvast ter verdediging mijn paraplu mee (:

    Ik heb altijd staanplaatsen - Ook bij TH - en het gaat er echt heftig aan toe, ja. Zij hóeven niet eens het publiek te vragen om keihard te gaan pitten, het gaat er sowieso wel heftig aan toe. Is het niet omdat ze aandacht willen, dan is het wel omdat ze een handdoek (bv) in het publiek gooien.

    Ik ga ook staan, en natuurlijk wil ik voorraan, maar ik ga m'n leven daar niet voor riskeren. Dat er nou zo'n zooitje van die achterlijke die-hards zijn is niet mijn probleem. Ik heb ook geen medelijden als ze iets gebeurt. Behalve dan wanneer mensen die gewoon willen genieten iets overkomt natuurlijk.

    - Ik zie gewoon geen reden om zo overdreven te reageren. Het zijn ook maar mensen?

    - Ik kan je in ieder geval verzekeren dat het er heel heftig aan toe gaat. Altijd bij TH, trouwens.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    jackstrify schreef:
    Ik zit gelukkig :Y)

    Ik ook :Y)


    Will you follow me One last time? ~Thorin Oakenshield

    Strychnine schreef:
    Ik heb altijd staanplaatsen - Ook bij TH - en het gaat er echt heftig aan toe, ja. Zij hóeven niet eens het publiek te vragen om keihard te gaan pitten, het gaat er sowieso wel heftig aan toe. Is het niet omdat ze aandacht willen, dan is het wel omdat ze een handdoek (bv) in het publiek gooien.

    Ik ga ook staan, en natuurlijk wil ik voorraan, maar ik ga m'n leven daar niet voor riskeren. Dat er nou zo'n zooitje van die achterlijke die-hards zijn is niet mijn probleem. Ik heb ook geen medelijden als ze iets gebeurt. Behalve dan wanneer mensen die gewoon willen genieten iets overkomt natuurlijk.

    - Ik zie gewoon geen reden om zo overdreven te reageren. Het zijn ook maar mensen?

    - Ik kan je in ieder geval verzekeren dat het er heel heftig aan toe gaat. Altijd bij TH, trouwens.

    Nu word ik bang..
    Nee, =']
    maar. Ik heb gelukkig zitplaatsen =']
    Bedankt voor de info!


    Beautiful people, are people who smile.

    Ja, ik ben zelfs is geslagen door een moeder van een meisje terwijl ik niets deed.


    We can only learn to love by loving.

    Labyrinth schreef:
    (...)
    Nu word ik bang..
    Nee, =']
    maar. Ik heb gelukkig zitplaatsen =']
    Bedankt voor de info!


    Hahah :'DD.
    Ach, er is gewoon een deel v/d fans die letterlijk gestoord zijn. Die er alles aan doen om ze maar 1 keer aan te raken - Ze riskeren hun leven, maar vervolgens verneuken ze het voor anderen die wél willen genieten weetje.
    Haha, ja, dat is wel beter, eigenlijk. Maar ik heb een voorkeur bij staanplaatsen - Maar ik heb die week voorjaarsvakantie dus kan ik vroeg weggaan. :')


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Dat was mijn berichtje.
    Ik ben er nog steeds niet gerust in ^^


    Life begins at the end of your comfort zone

    Het gaat er echt ruig aan toe. Vooral vooraan. Gelukkig heb ik zitplaatsen, haha. (':


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Beamsville schreef:
    Het gaat er echt ruig aan toe. Vooral vooraan. Gelukkig heb ik zitplaatsen, haha. (':


    Ik voel me nu echt dom hoor.. maar 4 maart stond ik helemaal voor aan maar ik had nergens last van.. x'D


    Tom and Georg could write a bad romance.

    Als het gaat om een flesje, handdoek of zelfs 1mm draad. Jep!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Hahaha, zolang mensen niet voorkruipen, ben ik heel aardig. :Y)


    Protège moi de mes désirs.

    Ja. Het gaat er hard aan toe gaan. Moshen!

    Haha, oke. ='D


    Nee, hoor. Ik vind het meevallen. Ik heb al ergere dingen meegemaakt dan een Tokio Hotel concert. :'D

    [ bericht aangepast op 12 feb 2010 - 10:15 ]


    We'll never be as young as we are tonight

    Outrages schreef:
    Ja. Het gaat er hard aan toe gaan. Moshen!

    Haha, oke. ='D


    Nee, hoor. Ik vind het meevallen. Ik heb al ergere dingen meegemaakt dan een Tokio Hotel concert. :'D

    Hihi geweldig! (krul)


    Beautiful people, are people who smile.

    ik krijg misschien rolstoelplaatsen

    heilige puddingbenen n_n dus ik zit veilig voorin waarschijnlijk


    You're the heir, I'm the forgotten grave..