• Heii!
    Ik zag dat iemand anders op Q een bericht had geplaatst met darin de vraag of het er bij Tokio Hotel hard aan toe gaat.
    Ik dacht dat duwen al erg was. Maar iemand reageerde dat ze ook slaan?
    Gaat het er echt zo hard aan toe daar? :|
    'xo


    Beautiful people, are people who smile.

    Madass schreef:
    (...)
    Ik ga niet ^^ Maar als je kijkt naar hun concert in maart toen, en het zal nu wel nog veel erger zijn.. I think I'll pass ^^
    En als je nog wilt, ik wed dat je op de dag zelf nog een kaartje kunt kopen =']


    Life is hard and then we die

    Ik sta... De hele dag... Met me pfeiffer.. Dus ik val toch wel in slaap tijdens het concert.. x'D


    Tom and Georg could write a bad romance.

    Tommiex3 schreef:
    Ik sta... De hele dag... Met me pfeiffer.. Dus ik val toch wel in slaap tijdens het concert.. x'D

    Meis moet je dat wel doen ö?!


    Beautiful people, are people who smile.

    Labyrinth schreef:
    (...)
    Meis moet je dat wel doen ö?!


    Dat zeiden me ouders ook al.. Maar ik wil echt heel graag.. En de vorige keer had ik ook al niets van het concert gezien omdat ik bij de EHBO zat.. ;(


    Tom and Georg could write a bad romance.

    Volgens mij was dat mijn reactie haha. Maar ja, dat doen ze. Je hoeft er nieteens wat voor te doen, ze doen het alleen al als je in de weg staat.
    Achja, je overleeft het wel :3


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Tommiex3 schreef:
    (...)

    Dat zeiden me ouders ook al.. Maar ik wil echt heel graag.. En de vorige keer had ik ook al niets van het concert gezien omdat ik bij de EHBO zat.. ;(
    Ik stel voor dat je achteraan gaat staan en rustig aan doet :)


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Ik stel voor dat je achteraan gaat staan en rustig aan doet :)


    Maar ik ben echt ukkie pukkie.. ;@ Dus dan zie ik geen ene donder.. Achja als ik flauw val.. Zien we dan wel weer wat er gebeurd.. ;( Ik ken ook iemand die heeft TH zelfs ontmoet toen ze flauw gevallen was.. (A)


    Tom and Georg could write a bad romance.

    Crimineel schreef:
    Ik had nooit verwacht, dat mensen zouden gaan vechten voor Tokio Hotel, haha.
    Ik zou dat in iedergeval niet doen. :Y)


    Only losers can act the way you do

    ik heb zitplaatsen! thankgod.

    Ik heb staanplaatsen, maar vechten ga ik echt niet aan beginnen hoor. :') Dan ren ik liever weg.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    ghehe ik ga 23 feb voor 4e keer naar TH, van wat ik mee heb gemaakt is gewoon duwen ;p
    maar ik geloof ook wel dat er van die hyperekinda's zijn die echt helemaal vooraan willen staan en mensen idd slaan enzo x]


    T O K I O H O T E L < 3

    Whahaha ik heb ook iemand geslagen bij een TH concert hoor, maar dat kwam gewoon omdat ze me arrogant opzij duwde en voorkroop, toen gaf ik dr een stomp op dr achterhoofd =x
    En ik zat een keertje klem met zo'n duitser tussen van die hekjes waar maar 1 iemand doorheen kan lopen, dat was helemaal in het begin ö. Stomme duitsers!

    [ bericht aangepast op 11 feb 2010 - 19:14 ]


    I don't need words to feel those lips.

    Crimineel schreef:
    Ik had nooit verwacht, dat mensen zouden gaan vechten voor Tokio Hotel, haha.
    Ik zou dat in iedergeval niet doen. :Y)

    SMELLYALATA schreef:
    Whahaha ik heb ook iemand geslagen bij een TH concert hoor, maar dat kwam gewoon omdat ze me arrogant opzij duwde en voorkroop, toen gaf ik dr een stomp op dr achterhoofd =x
    En ik zat een keertje klem tussen van die hekjes waar maar 1 iemand doorheen kan lopen, dat was helemaal in het begin ö

    Hihi, klem zitten. hoe krijg je dat voor elkaar x'D?


    Beautiful people, are people who smile.

    Labyrinth schreef:
    (...)
    Hihi, klem zitten. hoe krijg je dat voor elkaar x'D?

    Nou zo'n meisje liep naast mij, en ze probeerde voor te kruipen en toen zaten we dus klem :')


    I don't need words to feel those lips.