Ja, serieus, ik voel me kut. ;o
Ik ben serieus ziek maar moet toch naar school toe waar ik me dus totaal niet kan concentreren omdat ik me zo beroerd voel als iets. Vinden m'n ouders dat ik morgen misschien toch wel beter thuis kan blijven, heb ik 'welness-day'. Dat houdt in dat je met je groepje een handpeeling en -masker maakt. Dat alles is gelukt, maar nu moeten we dat morgen dus voorbrengen voor de klas, dus zit ik in twee-strijd. Morgen thuisblijven en uitzieken of naar school toegaan om die presentatie te houden. Want als ik dat eerste neem dan moeten I en J alleen die presentatie doen en dat vind ik dan zelf weer zo oneerlijk tegenover hen. Maar als ik gewoon naar school ga word het voor mezelf niet beter denk ik. En dat om twee redenen.
De eerste is dus gewoon omdat ik ziek ben en de tweede: ik ben namelijk still in love with my ex. Maar hij heeft een vriendin en ik sprak hem net op msn en toen ik zijn msn-afbeelding zag zeg maar voelde ik me echt slecht. (Die afbeelding was dus een foto van hem en zijn vriendin.) Ik kreeg het er toen echt moeilijk mee.
Dank je als je dit alles hebt gelezen, maar ik moest het gewoon effe kwijt.
"You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson