• Ik ben gisteren (2 augustus) naar de lokerse feesten geweest xD waar onderandere de sex pistols waren, de kids, de new York Dolls en dan nog een naam die ik nie kan uitspreken, het was dus allemaal PUNK! eigenlijk totaal mijn stijl niet, maar het war een leuke ervaring, vooral om al die punkers te zien met hun grappige haren en kleren xD Maar eerlijk gezegt, de muziek was leuk, en er was een goede sfeer, maar na deze avond ben ik toch geen fan van één van de 4

    Gaat er één van jullie ook naar de Lokerse feesten?
    of kent één van de 3 groepen?

    Xx

    De Sex Pistols zijn heel bekend als je het mij vraagt. Maar ik heb nog nooit van dat feest gehoord.


    blame the bully.

    De Sex Pistols zijn heel bekend als je het mij vraagt. Maar ik heb nog nooit van dat feest gehoord.
    Jah die zijn zo de grondleggers van de punk,maar eigenlijk zingt de zanger niet zo goed xD hij roept gewoon wat

    (...)Jah die zijn zo de grondleggers van de punk,maar eigenlijk zingt de zanger niet zo goed xD hij roept gewoon wat

    Als het goed is is dat wel vaker bij punkbands. Ik ben laatst naar Anti-Flag geweest, en ik vond het echt super. Ik had het wel eens geluisterd, en vond het eigelijk niks, juist omdat ze wat roepen. Maar als je het live ziet vind ik het echt heel vet. De sfeer en alles, en vaak gaat het ook meer om de teksten dan om de zangkunst.


    blame the bully.