• oud

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 13:39 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik vind dat gelijk hebt. Hoe lang zal het dan niet duren voordat hij alweer een nieuwe chick heeft gevonden, en haar dan ook laat vallen?
    Ik heb zo het idee, best wel snel.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Misschien vind de jongen zijn vriendin écht leuk, maar dat hij dat meisje net iets leuker vind, en dus voor haar kiest? o.o


    Smiling but close to tears.

    Je hebt gelijk hoor, Ik snap soms ook niet waarom meiden niet door hebben dat het fout is. Maar liefde maakt stekeblind. you know.


    We can only learn to love by loving.

    Eloquent schreef:
    Ik vind dat gelijk hebt. Hoe lang zal het dan niet duren voordat hij alweer een nieuwe chick heeft gevonden, en haar dan ook laat vallen?
    Ik heb zo het idee, best wel snel.


    None but ourselves can free our minds.

    Prevail schreef:
    Je hebt gelijk hoor, Ik snap soms ook niet waarom meiden niet door hebben dat het fout is. Maar liefde maakt stekeblind. you know.

    Laten we het zo zeggen, als je verliefd bent, ben je verliefd. Daar kan je niet omheen. Je denkt er dan niet bij na wat hij zijn exvriendin aandoet. Wat hij jou zou kunnen aandoen. Het gaat er dan om, dat hij er voor jou is en van jou houd. Als de jongen dan echt verliefd is verlaat hij je niet. Is hij gwn een player, dan heb je gwn dikke pech. Zo gaat dat in de liefde...


    "Let them eat cake!"

    //

    [ bericht aangepast op 21 feb 2018 - 19:54 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Zaitsev schreef:
    (...)
    Hmm.. in dat geval denk ik dat ik nooit echt verliefd zal worden.


    Ik wou dat ik nooit verliefd was geworden. Het is best bagger, een ander belangrijk persoon in je leven.


    Your make-up is terrible