• Euhm, wil jij een tattoo?
    En hoe wil je die tattoo?
    Ik wil een panda, maar weet nog niet hoe hij eruit gaat zien. Misschien zo met pruil oogjes?
    En ook een quote, maar ik ben er nog niet uit welke omdat er te veel mooie quotes zijn! Je mag hier ook gerust links geven van tattoo's!

    [ bericht aangepast op 10 feb 2010 - 16:27 ]


    You like that huh bitch

    Als mijn verzorgpony overlijd -over 5 jaar ofzo, hopelijk over 10 jaar xd- wil ik een hartje op mijn pols, enkel of heup. Of de B van Boukje-verzorgpony-
    en als een persoon die ook speciaal voor me is overlijd wil ik een vlinder op mijn rug.
    En ik wil op mijn pols Mom, Dad and Sister in sierlijke letters (krul)

    [ bericht aangepast op 20 feb 2010 - 17:01 ]


    T O K I O H O T E L < 3

    Ik denk het haast niet dat hem ooit laat zetten, maar als ik er een wil, wil ik een gedichtje op mijn linker-schouderblad. Of iets kleins op mijn pols. Maar aangezien ik naalden vreselijk vind, zal het er toch niet van komen.


    Think before you act.

    Later wil ik misschien wel een tattoo, maar nu nog niet.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik wil later een tatoo op mijn pols laten nemen


    I'll decide when to die,until then let me life my way

    Ik wil de namen van mijn kinderen op mijn polsen en ik wil ook een muzieknootje achter mijn oor.

    Ik wil 2 kattenpootjes(met de nageltjes paars en rood) op me rechterschouderblad en die staan dan voor Lilly en Lonny(en Kitty en Pietje)

    ik wil een kleintje op mijn pols, maar hoe en wat weet ik nog niet precies.. ^^


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Ik wil er geen. Ik vind dat verneukerij van je lichaam. (nerd)


    Only losers can act the way you do

    Misschien een klein hartje/vlindertje/muzieknootje op mijn pols, enkel of schouder. Zoiets.


    Destroy what destroys you.

    Ik wil invincible of dreamer op m'n pols, met witte of zwarte inkt, daar ben ik nog niet over uit :')

    [ bericht aangepast op 20 feb 2010 - 18:51 ]


    There are several things that I have been doing wrong.

    ik wil verschillende kleintjes, op mijn enkel iets (kwt nog nite at) op de binnenkant van mijn onderarm (bijna aan mijn pols) mjn naam in barcode, ondere arm namen van mijn kinderen, een heel kleintje onderaan mijn nek (een quote denk ik) en misschien bij mijn ooor iets, heel wat dus maar allemaal klein en allemaal een betekenis , niet zomaar een tekeningetje

    ik wil er wel een paar, maar ze moeten mooi zijn en een betekenis hebben, en aangezien ik nog geen goede reden heb om er eentje te laten zetten, weetik ook nog niet waar en hoe.

    ik zou zo graag zelf kunnen tattoeren


    And all the girls in the front row scream your name.

    k heb er nu 2, een vlinder op mijn rechterbeen en een lotus op mijn venusheuvel, krijg eind maart nog 2 zwaluwen op mijn sleutelbenen, in mei 2 rozen met 3 vallende rozenblaadjes, en dan komen er nog wel een paar (A)