• Euhm, wil jij een tattoo?
    En hoe wil je die tattoo?
    Ik wil een panda, maar weet nog niet hoe hij eruit gaat zien. Misschien zo met pruil oogjes?
    En ook een quote, maar ik ben er nog niet uit welke omdat er te veel mooie quotes zijn! Je mag hier ook gerust links geven van tattoo's!

    [ bericht aangepast op 10 feb 2010 - 16:27 ]


    You like that huh bitch

    Ik heb al een tattoo
    Maar ik ga er nog eentje bij nemen. Ik wil er een woord laten schrijven met een speciaal ontwerp -die persoon waar ik ga ontwerpt zelf- dus dat blijft voor mij nog afwachten hoe hij eruit gaat zien ^^

    Ik wil momenteel geen tattoo.

    Ik zou er eerst eens over nadenken of je echt een wil en ik wil er geen nee.


    Happiness hit her like a train on a track

    Etoile schreef:
    Ik wil momenteel geen tattoo.


    None but ourselves can free our minds.

    Ik ga waarschijnlijk iets kleins nemen na mijn 16e verjaardag. Het woord Believe of zo op mijn pols.


    We can only learn to love by loving.

    Ik wil dat niet. Nu toch niet (:

    Ik wil er een op mijn heup, maar wat weet ik nog niet zo goed.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Ik wil een lieveheersbeestje op mijn heup, denk ik. Als ik er al een laat zetten doe ik dat op een plaats die ik goed kan bedekken.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Fencible schreef:
    Ik zou er eerst eens over nadenken of je echt een wil en ik wil er geen nee.

    Heb ik al drie jaar over nagedacht,
    en ja ik ben volledig overtuigd.
    Heb mijn onterwerp al enzo.
    Nu nog drie jaar wachten voor mij zestiende verjaardag!

    [ bericht aangepast op 10 feb 2010 - 16:32 ]


    You like that huh bitch

    Ik wil er één op men enkel, pols, binnenkant van men lip, knokkels en heup :]

    Ik wil ooit nog eens een tattoo laten zetten :P


    "Let them eat cake!"

    Ik wil er een met mijn vaders naam, en als mijn moeder dan heen gaat, mijn moeder, en mijn broertje er ook. Niet heel groot, gewoon klein.

    Misschien later, de namen van mijn kinderen.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    ik wil der geen.

    Etoile schreef:
    Ik wil momenteel geen tattoo.