• Ik vroeg me af, wie van jullie krijgt vrij met Rosenmontag? omdat iemand het in mijn andere topic raar vond dat ik dan vrij had en zich af vroeg of ik in Duitsland woonde, maar volgens mij is dat toch een hele gewone feestdag ?


    We can only learn to love by loving.

    Nou, hier niet hoor :'D


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ik ken ze in ieder geval niet! (België) ^^


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Was is 'Rosenmontag'?


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Bij mij niet?
    Watthehell is Rosenmontag? :3


    Smiling but close to tears.

    Rosenmontag?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Marshmellow schreef:
    Ik ken ze in ieder geval niet! (België) ^^

    Ik woon practisch bijna in Duitsland en ik ken het enkel van naam. Heb er, voor zover ik weet, nog nooit vrij voor gehad (nerd). Wat is dat Nicol?


    Wie du mir, so ich dir.

    ken ut wel maar wij hebbe ut niej hier.


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    Ik ken dat helemaal niet ..


    -

    MrsHangover schreef:
    Ik woon practisch bijna in Duitsland en ik ken het enkel van naam. Heb er, voor zover ik weet, nog nooit vrij voor gehad (nerd). Wat is dat Nicol?
    haha ik kan het niet goed uitleggen, maar het is zeg maar het hoogtepunt van de Carnaval, als ik het goed begrepen heb.


    We can only learn to love by loving.

    IK. Alleen onze school in deze buurt de rest moet dus allemaal naar school (cat).


    when words fail, music speaks.

    Wat is Rosenmontag?? ^^


    There has to be good, so that evil can kick its ass

    Ik ken het niet, maar ik heb maandag sowieso vrij x3 -hele week heb ik dan vrij x3,-


    .

    Ik vind dat ik vrij moet krijgen omdat ik vind dat die dag naar mij vernoemd is x3


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Wat ontzettend slecht dat niemand het kent. Ik ben een die-hard carnavaller, de dag ná carnaval is de rosen montag, de dag waarop íedereen een kater heeft, íedereen de hele dag loopt de braken. En de dag waar iedereen terug denkt aan de afgelopen dagen. Behalve de die-hards, die gaan gewoon nog een dagje -en nacht- door! :Y)