• Die kutkindjes op school moeten echt een keer hun bek houden. Ja serieus een best wel goede vriendin die is dit weekend dus bedreigd op msn en net dus op hyves. Ze durft nu dus niet meer naar school en alles. Haar moeder heeft naar school gebeld en alles omdat mijn moeder vrijdag had gezegd dat een kind zich thuis/veilig moet voelen op school. Dat is ook waar vind ik. Nou heb ik echt zin om die klotekinders uit te schelden voor alles en nog wat. Serieus op msn durven ze alles maar in het echt niks. Maar ze durft dus niet meer naar school omdat ze haar bedreigd hebben dat als ze op school zou komen dat ze haar in elkaar gaan slaan en nog meer. Ik vind die kinderen echt zielig. Ze zitten ook nog bij me in de klas dus ook bij die vriendin. Als het niet op houd gaat haar moeder de media erbij halen ofzo omdat er veel meer ouders mee zitten. Sorry dat ik zeik maar ik moet het even kwijt. geen haat reacties dan moet je gewoon je bek houden.


    when words fail, music speaks.

    sacred schreef:
    Dat is echt zó zielig he. Ik snap niet waarom mensen dat soort dingen doen en zeggen.


    -

    Voor één keer geef ik jou gelijk. Ik ken echt veel mensen met op msn enzo vet veel praat, maar als ge der dan iets tegen gaat zeggen, durven ze hun bek niet open te trekken.


    Some people make the world special just by being in it

    Closure schreef:
    Dat is typisch zo'n mensen --" Het is wel erg voor je vriendin!


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Op msn durven ze heel veel, maar in het echt, niks. Het zijn echt waar zielige kinders.

    Pak de leider van de groep aan, stamp hem/haar finaal in de grond
    Dan komt de rest ook niet meer
    En als je hem/haar met woorden niet aankunt of het draait uit op vechten
    Pak er dan gewoon een stoel bij ofzo
    sterkte voor jou en je vriendin


    Why don't you break my heart

    sacred schreef:
    Dat is echt zó zielig he. Ik snap niet waarom mensen dat soort dingen doen en zeggen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Helemaal mee eens !!!(Y)

    Maud