• Ik en een vriendin (L.) zijn het op school echt meer dan beu. sinds die vriendin met me omgaat, is haar beste vriendin kwaad op haar, en gaat alles via mij. Een paar andere vriendinnen kennen mij bijna alleen maar meer als ze iets niet weten voor school. Daarom hebben ik en L. er al over gepraat om op internaat te gaan. Ik ga het wel enorm hard missen op mijn huidige school, want onze leerkrachten zijn echt enorm leuk, we kunnen bijna alles doen, ze worden nooit kwaad. Ook moeten we beiden vanalles opzeggen, onder andere onze hobby's. Een groot voordeel is wel, dat we al een paar mensen kennen op die school.
    En nu zit ik echt in een tweestrijd. :X
    -sorry, even een zeurtopic-


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ik zou net niet op internaat willen :x mijn ouders wouden we er naar eentje sturen -zijn ze gek fzo?- Maar die situatie is best wel kut..


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Een internaat lijkt me ook niet alles.. (krul)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Mijn mama ging vroeger ook op internaat en zij heeft er goede vriendinnen aan overgehouden, en ze vond het ook totaal niet erg om daar te zitten.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Het kan wel leuk zijn denk ik..


    Life is hard and then we die

    Nu maakt het niet eens meer veel uit..
    -barst in snikken uit-
    Zooooo damn spijtig :|
    <33

    Een vriendin die dit jaar in mijn klas zat,zat eerst op een internaat en die zei dat dat echt leuk was. Maar ikzelf zou er nooit voor kiezen.