• Ik haal mijn inspiratie meestal uit films, soaps of als ik ‘s avonds in bed lig. Altijd als ik wil gaan slapen gaan mijn hersenen werken ><

    Waar halen jullie je inspiratie vandaan?


    Neem je dromen eens mee de dag in!

    Ik haal het uit mezelf (cat)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Prevail schreef:
    Ik krijg altijd ideetjes uit mezelf, ik weet nooit waar ze vandaan komen en ik krijg ze op de meest domme momenten. Midden onder een moeilijk proefwerk zodat ik alles vergeet, of onder de douche. ;x
    Bij mij ook! En als het dan onder een pw is dan raak ik helemaal in de stress want dan ben ik bang dat ik het weer vergeet. Daarom heb ik ook altijd een notitieboekje mee. x'D


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Bij mij komt het gewoon naar me toe. In bed, op de wc, op school, overal.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Meestal als ik naar enkele afbeeldingen kijk die op mijn computer staan. Of uit een boek, meestal uit één bepaalde zin. Maar ook als ik naar buiten kijk, naar de sneeuw, de maan, ...

    Xx


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    Van naar buiten staren, uit boeken, televisieprogramma's, films, 's nachts als ik niet kan slapen en onder de douche x'D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Muziek, films, soaps, eigen gebeurtenissen, dingen die ik van anderen hoor, dromen etc.


    dream, dare, fly!

    Eh, ik krijg heel veel ideeën als ik me verveel, maar als ik ze dan uit probeer te werken dan vind ik dat ze nergens op slaan en dan ben ik nog geen steek verder.


    sic itur ad astra

    Muziek, films, andere verhalen, dingen die mensen vertellen,...
    Alles om me heen kan een inspiratiebron zijn.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    dagelijks leven gewoon bijvoorbeeld als ik in de stad ben dan ga ik denken xD


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Uit dat gestoorde hoofd van me (nerd).


    Wie du mir, so ich dir.

    softspoken schreef:
    muziek, films en soms komt het gewoon in mijn hoofd als ik in mijn bed lig. dan kan ik niet slapen voor ik het opgeschreven heb:X


    Ik ook.. maar het meeste onder de douche xD

    [ bericht aangepast op 6 feb 2010 - 21:24 ]


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    meestal dor muziek,
    of als ik nadenk over de dag die afgelopen is,-'s avonds in mijn bed-
    of van dingen die ikzelf heb meegemaakt =3

    Ik heb meestal ook als ik naar buiten kijk terwijl ik in de auto zit. Dan ga ik automatisch zitten dagdromen :Y)


    Neem je dromen eens mee de dag in!

    Muziek, verveling en heel soms films.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    De meeste inspiratie haal ik uit reizen
    Heel erg raar! ik krijg altijd inspiratie als ik:
    - op de fiets zit
    - in de bus zit
    - in het vliegtuig
    - in de trein
    - op een boot

    Echt dan krijg ik gewoon hele verhalen in mijn hoofd, een ipod in mijn oren bevorderd die inspiratie nog eens! Muziek inspireerd me ook heel erg.

    Maar ook vakanties in andere landen! toen ik vorige zomer over broadway liep in New york kreeg ik een heeel verhaal in mijn hoofd. En laatste kerst in berlijn het zelfde.
    ik ga ook erg veel op vakantie, en altijd in hotels. dus ook in hotels zie ik overal dingen gebeuren die me weer inspiratie geven.

    Ook beinvloed mijn eigen leven me heel erg.
    Dus alles wat ik meemaak, of mensen die ik ken, of om me heen.

    En een kleine invloed van films en programma's :')

    [ bericht aangepast op 7 feb 2010 - 0:41 ]


    Don't just dream, make them come true.....&#9829;