• Ik haal mijn inspiratie meestal uit films, soaps of als ik ‘s avonds in bed lig. Altijd als ik wil gaan slapen gaan mijn hersenen werken ><

    Waar halen jullie je inspiratie vandaan?


    Neem je dromen eens mee de dag in!

    muziek, films en soms komt het gewoon in mijn hoofd als ik in mijn bed lig. dan kan ik niet slapen voor ik het opgeschreven heb:X


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Muziek & omgeving.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Verschillend.

    Ik krijg altijd ideetjes uit mezelf, ik weet nooit waar ze vandaan komen en ik krijg ze op de meest domme momenten. Midden onder een moeilijk proefwerk zodat ik alles vergeet, of onder de douche. ;x


    We can only learn to love by loving.

    Muziek, films, games en soms zelfbedacht.


    I live for the applause, you will die for it.

    Boeken & Anime.


    Let the Night embrace you

    Mijn inspiratie komt vanzelf. Op school, als ik in bed lig, etc. Wanneer dan ook, ik schrijf het áltijd op. Anders ben ik het kwijt.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Muziek, Bos & een Meer.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik krijg het ook overal vandaan zoals The Vampire Ball uit een Franse spel van Tv O,c

    Prevail schreef:
    Ik krijg altijd ideetjes uit mezelf, ik weet nooit waar ze vandaan komen en ik krijg ze op de meest domme momenten. Midden onder een moeilijk proefwerk zodat ik alles vergeet, of onder de douche. ;x


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Cacharel schreef:
    Verschillend.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik weet het niet, het komt gewoon in me op.Meestal als ik ben aan het dagdromen op school en dan denk ik : 'he daar kan ik een verhaal over schrijven'


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Als ik in bed lig.
    Sta te douchen.
    Of op de wc zit, haha. (krul)


    Smiling but close to tears.

    Crush schreef:
    Als ik in bed lig.
    Sta te douchen.
    Of op de wc zit, haha. (krul)



    Op de wc krijg ik ook vaak inspiratie, haha :Y)


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    als ik in bed lig en als ik me weer eens verveel op school (krul)


    T O K I O H O T E L < 3