• Met mensen die heel snel Duits spreken. dat had ik vanmiddag, want ik begreep die duitse frisdrankautomaten niet. Hier druk je gewoon tegen een knopje met je beker en er komt frisdrank uit en daar had je allemaal hendeltjes die ik niet omlaag kreeg. entoen moest zo'n vrouw mij helpen haha dat was very embaressing. Kan ook alleen maar mij overkomen :$


    We can only learn to love by loving.

    Oh, volgens mij slagen ze gewoon woorden over.Toen ik in Duistland was en ik moest de rekening vragen zei die vrouw iets en ik zei tegen mijn nicht 'ik versta er niets van' en die vrouw begon te lachen.Maar de Duitsers die snel praten versta je idd niet zo goed


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Haha,mij ook ze!,vooral met engels of duits,want duits krijg ik nog niet op school.

    Closure schreef:
    Oh, volgens mij slagen ze gewoon woorden over.Toen ik in Duistland was en ik moest de rekening vragen zei die vrouw iets en ik zei tegen mijn nicht 'ik versta er niets van' en die vrouw begon te lachen.Maar de Duitsers die snel praten versta je idd niet zo goed
    haha dat is zo irritant
    Duitsers die nederlands kunnen zijn grappig. die kwam ik vandaag ook tegen die zei heel droog 'Dank Oee..' in plaats van dank u =3 vet schattig mensje.


    We can only learn to love by loving.

    Gisteren stonden mijn broer, mijn zusje ook bij zo'n winkel in Duitsland te wachten bij de kassa. Mijn zusje steeds "Ik durf niet, straks gaat ze heel snel Duits praten en dan versta ik er niks van. Ga jij maar eerst." Draait die jongen die voor ons stond zich om "Is het nou echt zo eng?" Wij moesten keihard lachen. :'D


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Haha, ja.Maar ik had helemaal niet verwacht dat die vrouw mij ging verstaan.Ik vond dat echt raar, héhé :'D


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.