• Sinds begin januari heb ik nog al enorm gezeik op school met mijn toen 2 beste vriendinnen...
    Met mijn portfolio gesprek had ik gezegd tegen mijn coach dat ik enorme concentratie problemen had op school en dat hebben die 2 meiden zo opgevat dat ik hun de schuld ervan gaf terwijl ik alleen maar zei dat ik me niet kan concentreren op school!

    We hadden een gesprek met mijn coach erbij gehad want het ging helemaal niet lekker, hun deden vet lullig en negeerden me en zetten alles tegen mij op, toen is een meisje op school helemaal boos op hun geworden en is naar ze toegegaan, uiteindelijk kwam mijn coach erbij en hebben we met ze 3en en mijn coach erbij gepraat.

    Toen is het een week goed gegaan maar van L. had ik al de hele tijd door dat ze me nogsteeds niet kan hebben ondanks dat we vanaf het begin van het schooljaar hele goede vriendinnen waren en K. is gewoon een meeloper, die durft niks uit zichzelf te zeggen en is het altijd maar eens met L. en doet dus ook alles wat L. ook zegt en doet.

    Nu negeren ze me alweer 2 of 3 weken en als ik probeer normaal te doen tegen ze en iets vraag aan ze of gewoon interesse toon in hun zeggen ze niks en negeren ze alsnog. Ze roddelen ook enorm achter iedereens rug om en op school mag niemand ze meer ze hebben alleen elkaar nog.

    En als hun ergens mee zitten van mij durven ze het alleen op MSN te zeggen en niet recht in mijn gezicht!

    Nu zou ik met L. naar Tokio Hotel gaan, ze heeft de kaartjes al, ik moet mijn kaartje nog betalen (ze heeft er nog nooit naar gevraagd).

    Net op MSN vroeg L. of ik maandag het geld wil meenemen voor het concert, maar ik heb er helemaal geen zin meer in!
    Ik heb geen zin om er heen te gaan met haar en dan een dag doen alsof er nooit wat is gebeurd en dan de volgende dag weer keihard genegeerd worden en roddels over je te horen krijgt van hun! En eerlijk gezegd boeit het me ook helemaal niks meer...

    Wat zouden jullie doen?
    - Het kaartje betalen en mee gaan naar het concert?
    - Het kaartje wel betalen maar niet mee gaan naar het concert?
    - Het kaartje niet betalen en ook niet mee gaan naar het concert?

    En hoe zouden jullie het dan tegen haar zeggen?


    Vrienden van me zeggen dat ik niet meer met hun moet omgaan omdat ze alles tegen me gebruiken, en dat is ook echt zo! Vrienden zeggen ook dat ik gewoon niet met L. mee moet gaan en het kaartje niet moet betalen want ze doet zelf zo enorm lullig tegen me om niks en als je de reden vraagt zegt ze niks. Ze negeren me nu al bijna de hele maand en ik ben het helemaal zat met die 2!

    Help! :/

    Alleen gaan heeft niet echt veel zin aangezien ik geen vervoer heb, en niemand heb die ook wel mee wilt. Plus daarbij komt nog: Ik zou meegaan met L. omdat zij er helemaal fan van is (haar zus en zusje gaan ook nog mee) en ze vroeg of ik ook met haar mee ging dus ik dacht van okey waarom ook niet, zelf vind ik wel een paar nummers leuk maar niet echt fan ofzow...

    [ bericht aangepast op 6 feb 2010 - 17:22 ]


    dream, dare, fly!

    Ik denk dat je het beste het kaartje gewoon kan betalen en niet meegaan.
    Anders heeft ze weer een reden om te gaan zeiken, zegmaar.
    Daar zeg je ook zegmaar mee dat je er klaar mee bent.


    blame the bully.

    Ik zou ut kaartje egt never nooit betalen.. van mij zou ze de pot op kunnen!


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    xPoezeBekkie schreef:
    Ik zou ut kaartje egt never nooit betalen.. van mij zou ze de pot op kunnen!


    Ja zoiets denk ik nu dus ook maar dan gaat ze zo hard boos worden en ik weet niet echt hoe ik het tegen haar het beste kan zeggen :/

    [ bericht aangepast op 6 feb 2010 - 16:15 ]


    dream, dare, fly!

    ANNExROCKT schreef:
    (...)

    Ja zoiets denk ik nu dus ook maar dan gaat ze zo hard boos worden en ik weet niet echt hoe ik het tegen haar het beste kan zeggen :/


    Ik zou gewoon zeggen. Sorry maar ik heb geen zin meer om mee te gaan want je negeerd me super erg en dat vind ik niet leuk. En dan de dag van het concert zou je opeens wel weer met me praten en daarna niet meer dus dat risico neem ik niet.


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    Ik zou het niet weten... Zelf heb ik ook een probleem op school.... Kut kinderen zijn het:@
    (Niet jullie, jullie zijn lief (A) )

    [ bericht aangepast op 6 feb 2010 - 16:21 ]

    Misschien moet je het kaartje betalen en met iemand anders naar het concert gaan, want met haar meegaan lijkt me sowieso geen goede optie.


    it's so empty living behind these castle walls

    Kun je niet het kaartje voor jezelf houden en lekker alleen gaan? -heeft geen ervaring in concerten dus weet ook niet hoe het is om alleen te gaan, hèhè-


    All this dampness is damp.

    Betalen, kaartje eisen en met iemand anders gaan?


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    BOUM schreef:
    Misschien moet je het kaartje betalen en met iemand anders naar het concert gaan, want met haar meegaan lijkt me sowieso geen goede optie.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Hopeless schreef:
    Betalen, kaartje eisen en met iemand anders gaan?


    Wie du mir, so ich dir.

    Als je echt naar dat concert wil gaan, zou ik gewoon met haar gaan.
    Tijdens de show negeer je haar dan gewoon en let je op het concert en niet op haar.
    En anders met iemand anders gaan?


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Met iemand anders gaan is geen optie want niemand anders die ik ken wil en ik heb dan zowiezo geen vervoer! :/


    dream, dare, fly!

    Ik zou het kaartje betalen en gewoon alleen gaan.
    Oké, het is niet leuk als je daar alleen toekomt, maar tijdens het concert heb je toch geen tijd om te praten :'D


    Never run out of reasons to smile...

    Gewoon gaan. Het gaat toch om Tokio Hotel, niet om haar :'DD


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Twinkle schreef:
    Ik zou het kaartje betalen en gewoon alleen gaan.
    Oké, het is niet leuk als je daar alleen toekomt, maar tijdens het concert heb je toch geen tijd om te praten :'D

    Of je gaat heel subtiel even iets halen,om dan te verdwalen en dan als je haar vind zeg je dat je haar kwijt was.