• Ja want mijn ouders waren boos omdat ik 2 onvoldoendes had gehaald in de pww. Namelijk een 4,8 voor NL en een 5,2 voor Scheikunde. Nu was de afspraak dat er 2 van de 3 concerten die ik aankomende 3 weken heb zouden afvallen. Namelijk Destine 27.02 en TH 23.02! En TH was mijn verjaardags kado! Dus jullie snappen wel dat ik helemaal over de rooie was vanwegen TH.

    Nu zei mijn papa net dat als ik een voldoende haal voor herkansing NL (wat voor mij heel erg moeilijk is dus ik meot echt hard leren) dan gaan al mijn concerten gewoon door! En als ik toch net een onvoldoende haal dan valt alleen Destine af, dus niet TH. En daarom ben ik heel blij. Want ik dacht dat mijn ouders weer een TH concert door mijn neus zouden boren, want hebben ze de afgelopen 4 jaren al bij mij gedaan. Waardoor dit dus pas mijn eerste concert wordt! Maar I'm happieeeeee ^.^

    Edit:
    Ik moest mijn kamer opruimen en aangezien het een rotzooi was en ik me vandaag netjes moest aankleden enzo duurde dat lang. Roept mijn pa me naar beneden dat ik beneden moet blijven want hun gingen weg. Dus ik naar beneden verder aan mijn portfolio, ging hij zijn tandenpoetsen moest ik weer naar boven komen. Ik was nog niet klaar met mijn kamer dus hij flipt helemaal dat het nog niet klaar is. Dus ik verder opruimen en zeggen dat hij niet moet zueren omdat ik van hem naar beneden moest. Kom ik beneden hangt hij net de telefoon op, mag ik ineens niet meer uit! Ik ging vanavond weg met mijn crush en dat weet hij, die lul! Dus ik kijk hem zo heel verbaasd aan en zeg dat ik er niks aan kan doen. Zegt hij wee dat ik nu 14 dagen mijn kamer netjes moet houden voordat ik naar TH mag. Toen liep hij naar de kast waar de kaartjes lagen en toen pakte hi jde kaartjes en toen ging hij drijgen om ze door de helft te scheuren!

    Nu ben ik weer verdrietig :'(
    Mijn pa is echt een lul.

    [ bericht aangepast op 6 feb 2010 - 14:46 ]


    -

    Yay!
    Dat vind ik echt super voor je 8D


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Thingies schreef:
    Yay!
    Dat vind ik echt super voor je 8D


    None but ourselves can free our minds.

    Wat leeuk, en ik hoop voor je dat je die herkansing haalt :'D

    oeh gelukkig dat je naar TH mag :D ik hoop voor je dat je wel een voldoende haalt -vastwel- :D
    ghehe :]


    T O K I O H O T E L < 3

    Fragile schreef:
    Wat leeuk, en ik hoop voor je dat je die herkansing haalt :'D

    Yeaaah


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Fragile schreef:
    Wat leeuk, en ik hoop voor je dat je die herkansing haalt :'D

    Dat hoop ik ook! ^.^


    -

    Dat gaat je vast en zeker lukken. En je gaat ook gewoon naar Destine. Klaar (nerd).


    Wie du mir, so ich dir.

    Oh, gelukkig maar!
    Nou, ik wens je dan heel veel succes en alvast heeeel erg veel plezier!!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    MrsHangover schreef:
    Dat gaat je vast en zeker lukken. En je gaat ook gewoon naar Destine. Klaar (nerd).


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Gelukkig@


    Mijn vader dreigt altijd, like als ik even neit doe wast hij wil zegt die emteen 'Als ej dat neit nu doet mag je niet naar het concert' en like ik weet dat hij zich eraan houd. Dat is echt heel irritant.

    Maar jah ik heb geen concerten meer waa rik nu heen wil.

    Ik wilde naar CB maar dat gaat een beetje lastig worden ¬¬


    Make your dreams come true. Prove to the world that you can do it.

    Rolemodel schreef:
    (...)


    Change, the only good thing in this world.

    Aaahw! Heel veel succes meid, ik duim voor je!(Y)


    ars moriendi

    Nu ben ik niet meer blij, lees de edit! :'(


    -

    Wtf, vieze fakker. Nou hou je kamer gewoon netjes. Meer kun je er nu even niet aan doen.


    Wie du mir, so ich dir.