• Goed. Vroeger ben ik aan deze story begonnen maar ben ermee gestopt wegens te weinig tijd. Alleen begon ik het te missen en hier is hij dan opnieuw =).

    Het verhaal:
    Sam wordt al van kleins af aan uitgesloten, genegeerd. Niemand kijkt naar haar om, ze is enkel dat meisje dat die lege stoel achteraan bezet houdt. Haar ouders nemen een beslissing, verhuizen. Daar ontmoet ze de Cullen familie en wel de heel erg interessante Jasper Hale. Op slag word ze verliefd. Langzaam leert ze hem kennen en hij haar. Ze leren elkaar zo goed kennen, dat ze weten dat elk van hun een geheim meesleurt, een last op de schouders heeft liggen. Alles word steeds duidelijker, de waarheid komt boven. Maar dan duikt James op, een oude vijand van de familie, herrezen uit de dood. Het leven van Sam en Jasper wordt overhoop gehaald. Komt het goed, krijgen ze eindelijk rust?

    Willen jullie hem alsjeblieft lezen (aa)
    http://www.quizlet.nl/stories/14173/you-dont-feel-it-but-i-have-feelings--ft-jasper-hale/

    [ bericht aangepast op 5 feb 2010 - 23:17 ]


    Jaybee dude (:

    Het is een interessante verhaallijn, moet ik eerlijk zeggen, maar ik zou echt kiezen voor een andere titel. Ik ben op het moment meer dood dan levend maar anders zou ik graag een poging doen :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Als eerst; je schrijft goed ;]
    Alleen je verhaallijn is niet zo.. heel erg leuk. Het is een beetje standaard vind ik :x
    Vele mensen hebben ook zo’n soort verhaal. Je moet iets verzinnen wat je verhaal juist heel erg spannend maakt. Iets wat mensn nog nooit hebben gelezen in een twilight dat is het toch? verhaal.
    En... ja ik zeur teveel, sorry Probeer langere hoofdstukken te maken en maak het einde spannend zodat mensen smeken om meer _O_

    [ bericht aangepast op 6 feb 2010 - 10:31 ]


    Neem je dromen eens mee de dag in!

    Discoverxme schreef:
    Als eerst; je schrijft goed ;]
    Alleen zoals Zaitsev zegt, je verhaallijn is niet zo.. heel erg leuk. Het is een beetje standaard vind ik :x
    Vele mensen hebben ook zo’n soort verhaal. Je moet iets verzinnen wat je verhaal juist heel erg spannend maakt. Iets wat mensn nog nooit hebben gelezen in een twilight dat is het toch? verhaal.
    En... ja ik zeur teveel, sorry Probeer langere hoofdstukken te maken en maak het einde spannend zodat mensen smeken om meer _O_

    Zaitsev zegt toch juist dat het een interessante verhaallijn is? ;x


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Zaitsev zegt toch juist dat het een interessante verhaallijn is? ;x


    Oh snorry, verkeerd gelezen.. x'D

    [ bericht aangepast op 6 feb 2010 - 10:31 ]


    Neem je dromen eens mee de dag in!

    ik heb het veranderd :Y)


    Neem je dromen eens mee de dag in!